27 Haziran 2014 Cuma

Buzlu Yoğurt Yer Misin?



Son iki yıldır severek tükettiğim bir üründen bahsetmek istiyorum bugün..Tr'de var mı bilemiyorum..Avrupanın bir çok ülkesindebu ürünü satan yerler olduğunu biliyorum hatta yıllar evvel Hamburg'ta tabelasını okuduğumda garipsemiştim..

Yoğurdun dondurulmuşu mu olur muş diyerek bu ürün hiç tutmaz demiştim aklımı seveyim :)


Kış mevsiminde de tüketiyoruz ama yaz mevsimlernde her fırsatta akşam vakti özellikle Ramazanda sabırsızlıkla elimize alıyoruz diyebilirim..
Peki nedir bu dondurulmuş yoğurt?


Mağazalar zinciri olan Chillbox dondurulmuş yoğurt satıcılarındandır..




Süzme Yunan yoğurdu ile yapılan bir dondurma türüdür aslında..
Dondurma makinelerinden yoğurdunuzu alıyorsunuz ve istediğiniz malzemeleri katıyorsunuz..



Taze meyve kuru meyve çikolata gofret bisküvibadem fıstık fındık ceviz..seçenekler o kadar çok ki..
Üzerini arzuya göre sos ile süsleyebilirsiniz...çilek çikolata vs..
Sade haliyle de çok güzeldir..



Dondurma makinesi olanlar kolaylıkla evde de yapabilirler..size bkolay bir tarif de vermek istiyorum..vebalim olmasın canınız çeker maazAllah..


Oldukça besleyici ve sağlıklı yapılabileceği gibi oldukça kalorili ve kilo aldıran türünü de yapabilirsiniz..
Ben sizinle Yunanistanın en büyük yoğurt şirketlerinin sitesinden aldığım bir tarif paylaşacağım..
Limonlu :)


Afiyet olsun..

Ramazanı Şerifimiz Mübarek Olsun..Manen bereketli huzur dolu geçmesini diliyorum dostlarım..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

3 yorum:

  1. Ben de yurt dışında okurken tanışmıştım bu güzel, tatlı şeyle
    Okul çıkışı her çeşidinden yerdim :)
    Evde benzerini yapıyorum ama tabii kremasız.
    Aynı tada sahip olmasa da insandaki tatlı isteğini bastırıyor gerçekten

    YanıtlaSil
  2. Turkiyede olsa tutar bence
    Çok lezzetli görünüyor..

    YanıtlaSil
  3. Aaa, ilk kez duydum ben. Tadını da çok merak ettim, keşke Türkiye'de de olsaymış.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR