23 Haziran 2014 Pazartesi

İlk Abayamı Dikiyorum


Yaz için serin hafif kumaşlı vucüt hatlarını göstermeyip rahatlık sağlayan abaya modellerine hayranım..


Salaş veya spor görünümlü müslüman hanımların  dışarıda rahatlıkla dolaşabilecekleri gerçekten konforlu giysilerdendir.
 Ne yazık ki tesettür giyim almış baını gittiği ve tesettür kavramından tamamen uzaklaştığı için ya da ev ortamında giyilecek giysileri dıaşrıda giymeye teşvik ettiği için kadınlarımızın rahat bir şekilde dışarıya çıkamayıp kednilerini sergilemeyi önleyemez oldular..

Hakkıyla örtünerek çıkmak veya parmak ile gösterilmeden çarşı pazar işlerine koşmak kabus oluyor ve bu bir gerçek..



Evin boyası temizliği derken elimden uzun zamandır düşmeyen abayamı yavaş yavaş nihayete erdireceğim Allah'ın izniyle ve tam istediğim gibi dışarıya çıkacağım günü sabırsızlıkla beklemeye başladım bile diyebilirim..

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

13 yorum:

  1. modeller cok guzeller. Eminim ki cok.rahat ve guzel olacaktir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok rahat kardeşim prova için giydiğimde çıkartmak gelmiyordu içimden :) sevgiler.

      Sil
  2. Çok doğru söylemişsiniz tesettür giyim almış başını gidiyor özellikle pardesü ve feraceleri ya çok süslü yapıyorlar ya da boyunu kısa yapıyorlar. Yani insanı dinin dışına çıkmaya zorluyorlar. Buna rağmen hepsi de çok uçuk fiyatlarla satışa sunuluyor. Ellerinize sağlık kendiniz dikerek en güzelini yapıyorsunuz en güzelini yapıyorsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekler böyle artık resmen itiliyoruz dediğin gibi..200 tl ödediğin bir 'tesettür' kıyafet ile iki rekat namaz kılamıyorsun :(

      Sil
  3. Harikasınız elinden her iş gelen hanımlar bu devirde bulunmaz hint kumaşı gibiler. (Cafe Huzur'a giremiyorum, kısıtlandım sanırım :( )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asla kısıtlanma söz konusu değil konağım..tüm yayınlarıma buradan ulaşabilirsin,teşekkür ederim Allah razı olsun yapıyorum bişeyler sonuca göre hareket edeceğim artık :) sevgi ve dua ile.

      Sil
  4. Becerikli Sevgim benim ellerine sağlık. Ohh ne güzel güle güle giy.. Çok beğendim özellikle 1. model çok çok hoş..Öptüm ablam seni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vuslat'ım! Allah razı olsun bende çok çok öpüyorum.

      Sil
  5. CANIIIIIM
    NE KADARDA ÖZLEMİŞİM SENİ
    BU ARA BENDE ABAYA TARZI BİR ŞEYLER YAPIYORUM AMA BENİMKİ ÇOK KOLAY KELEBEK MODEL DENENDEN
    YATIRIYORSUN BİR BOYUN YERİ İKİ KARIŞ DİKİŞ GERİSİ OVERLOK AL SANA FERACE
    BENDE RENK RENK YAPTIM
    MALUM BENİM KİLO SORUNUDA OLUNCA PEK Bİ RAHAT OLDU
    SANA KOLAY GELSİN Bİ TANEM SEN HER SEYİN GFÜZELİNİ YAPARSIN
    ŞİMDİDEN RAMAZANI ŞERİFİNİZİDE TEBRİK EDERİM
    ALLAA EMANET OL Bİ TANEM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arayı açma demedim miiiii?..
      Diktiklerinin resmini istiyorum :)
      Senin deRamazanın mübarek olsun ablacım rabbim kolaylıklar nasip etsin sevgilerimi gönderiyorum.

      Sil
  6. bu modeller çok hoşuma gidiyor benim de ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Emeğine sağlık umarim bir an önce icine sinen bir kıyafet dikersin. Modellerin hepsi birbirinden sik.

    YanıtlaSil
  8. Tesettür konusunda ne kadar doğru söylemişsiniz.Tesettür dikkat çekmemekken sanki dikkat çekmekmiş gibi kapanıyorlar.Biraz amiyane olacak tabirim ama başlarını kapatıp başka taraflarını açıyor bazıları.
    Abayanızı güzel günlerde giyin.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR