12 Haziran 2014 Perşembe

İlk Blog Röportajım Yayında


degmesinyagliboya


Hayırlı günler hayırlı kandiller sevgili okuyucularım takipçilerim kardeşlerim..
Kısa bir süre evvel Poyraz Şahin bey'in Ehl-i Blog sitesine verilen röportajım bugün yayına girmiştir..

Kendisine tekrar buradan teşekkür etmek istiyorum..

Röportajı okumak için:Değmesin Yağlı Boya ile Röportajım

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

8 yorum:

  1. Ehli Blog'a gidip röportajınızı okudum. Fakat yorum göremediğim için dönüp tekrar size geldim. Tasarımlarınızı ben de çok beğeniyorum. Ve elbette yazılarınızı, fikirlerinizi de... Başarılarınız daim olsun inşallah...

    YanıtlaSil
  2. Ve aleykum selam hayirli kandiller:))

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş bir röportaj olmuş sevgi hanım keyifle okudum. Kandiliniz mübarek olsun. Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. İlgi ve beğeniyle okudum. Hayırlı kandiller

    YanıtlaSil
  5. Tebrik ederim Sevgicim..Kandilin mübarek olsun..sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. MAŞALLAH TEBAREKALLAH HAYIRLI BEREKETLİ KANDİL GECEN OLSUN :)TEBRİK EDİYOR BAŞARILARININ DEVAMINI YARADANDAN DİLİYORUM
    GÜZEL KIZIM YOLUN AÇIK OLSUN RÖPORTAJINI OKUDUM...SELAM VE DUALARIMLA

    YanıtlaSil
  7. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim Allah razı olsun bana dileklerinizin fazlasını Rabbim size de nasip etsin çok duygulandım.

    YanıtlaSil
  8. Ne diyelim herzaman gibi cok guzel bir roportsj olmus yuregine saglik

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR