19 Ekim 2013 Cumartesi

Cam Kavanoz Boyama Niyeti


  Çok çok güzel görünmüyorlar mı?

 

Bu günlerde elimden düşmeyecekler..
Meraktayım heyecanlıyım da..



Ortaya nasıl bişey çıkacak acaba?
Elimdeki cam şişeleri cam kavanozları bu şekilde değerlendirmeyi düşünüyorum..


Tek eksiğim sıcak bir köşe güzel bir mzik eşliğinde sakin sakin onları boyamak..
Yüzüme gözüme bulaştırılmazsa sizinle de paylaşacağım inşaAllah..
Daha önceden böyle bir şeyi deneyenleriniz varsa düşüncelerini merak ediyorum yazarsanız ne iyi olur :)

Güzel bir pazar geçirmenizi diliyorum..

Sevgilerimle..



Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

16 yorum:

  1. Kesinlikle çok hoş görünüyorlar... Güzel hediyelik olur bu kavanozlar..

    YanıtlaSil
  2. öncelikle geçmiş bayramını kutluyorum Rabbim yenisine erdirsin inşallah
    kavanozlara hayır denilecek gibi değil
    sonucu büyük bir merakla bekliyorum
    öyle köşe bana da lazım bu aralar sık sık dinlenmem gerekiyor çünkü
    mutlu pazarlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun canım senin de geçmiş bayramın mübarek olsun gelecek bayramları da kutlamayı nasip etsin Yaradan..
      oköşeler mistir mis ama nerde :)
      hadi köşeyi bulduk diyelim tadını çıkartmak için gereken zaman nerde :)
      Sevgiler sana.

      Sil
  3. hepsi çok güzel sevgi müzikte bir harika:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Allah razı olsun tadını çıakrtalım :)

      Sil
  4. Canımsın ah bir becerebileceğimi bilsem ev kavanoz kaynıyor. Hepsini boyardım herhalde:) Ama sen kesin yaparsın en güzelinden ben sana güveniyorum. İyi geceler canım benim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kavanozlarını ve kendini al gel ben yaparım kahveler senden :)
      Sevgiler tatlı yüreklim.

      Sil
  5. Örnekler çok çok güzel harika şeyler seçmişsiniz, bayıldım..

    YanıtlaSil
  6. Sevgicim kavanozlar harika olmuş,sen sadece tüp içinde olan kontür boyalardan mı kullanıyorsun?
    ben bu boyaların küçük cam şişede olanlarını aldım hem cam hem de porselen için,ama bu boyalar su bazlı değil,boyayı açma işini ve kullanıyorsan fırçayı boyadan temizleme işini hangi malzeme ile yapıyoruz?
    yardımcı olursan sevinirim,boyalarım öylece bekliyorlar :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım su bazlı boyaların su ile açılabilir fırçaların da su ile yıkandığını biliyorum bende de bahsettiğin boyalardan var uzun zaman bekledikleri için kapağı dahi açamıyorum bilemiyorum hallerini :)
      Sanırım benimkilerinin kaderi gibi olmaması için bir an evvel kullansan daha iyi olacaktır fırçalarını da su ile yıkayabilirsin benim elime kontör çok daha pratik geldiği için ve kuruması çok çok uzun süre sonra meydana geldiği için tercihimdir.
      Sevgiler sana.

      Sil
  7. açma işlemini ve fırçayı temizleme işini yapamadığım için kullanmam mümkün değil :((
    bir bilen cevap verirse çok sevinirim,sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Bu kavanozlarının postunu görüp fas yazını atlamışım ve dedim ki bu ve sonraki postunu okurken şöyle bir yorum yazayım
    Fasa gidip oraya yerleşmen gerek diye çünkü o desenleri sevdiğin ayrıca mavinin tonlarını özellikle turkuaz sevdandan da bu kanıya varmıştım
    Sonra fas sevdanı okudum demek ki doğru teşhis dedim Allah gönlüne göre versin canım

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR