23 Ekim 2013 Çarşamba

Film&Radyo Tavsiyeleriniz var Mı?



Selamün aleyküm dostlar..
Ailenizle izlediğiniz müstehcen sahneler içermeyen şiddeti de olmayan,aileye bişeyler katan güzel bir tavsiyeleriniz varsa lütfen paylaşırmısınız?
Animasyon Disney filmleri hariç.
Aklımdayken tavsiye edebileceğiniz dinlediğiniz (internet üzerinden)her hangi diniveya bu tarz bir radyo istasyonu var mı acaba?

Reklam ve dizilerden şiddet ve ölümlerden dolayı tv'yedüşman kesiliyor donup uzaklaşıyor insan..
var mı bu konuda tavsiyeleriniz.
Merak ediyor ve bekliyorum :)

Selamünaleyküm..

Sevgilerimle..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

14 yorum:

  1. Lalegülfm var dinlediğim birde eskiden radyogüneş.net dinliyordum sivasın sesi ama bayadır dinlemiyorum hatırlamam iyi oldu. Dinlerim yeniden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabah ilk işim onları dinlemek olacak Allah razı olsun.

      Sil
    2. Dinlenecek gerçekten çok güzel radyolarvar Ben dikiş dikerken radyo dinlerim hep ve bu ruhumu dinlendirdiğini ve bazı radyo proğramlarının beni olgunlaştırdığını düşünürüm ruhumu yani
      Lalegül fm de benimde dinlediğim bazı proğramlarım vardır Sadece kuran meali veren radyoyuda dinliyorum 97.4 olabşilir akra moral ...diye uzayıp gidiyor Reklam çıktığında geçtiğim radyolarım da var sana frekanslarını yazarım
      Sevgiler canım

      Sil
  2. Canım sana tavsiye edeceğim filimler baya çok ama bir kaç tane sıralamak isterim.
    her çocuk özeldir
    3 odiots
    kız kardeşim mommo
    bir iran filmi olan Cennetin çocukları
    miyoner
    şimdilik buu kar devamı bunları izledikden sonra :)
    sevgi ve dua ile canım...

    YanıtlaSil
  3. Cennetin Çocukları, İran filmi..Tam istediğiniz gibi. Ben bayılmıştım...
    Her Çocuk Özeldir,Taare Zameen Par , Hint filmi.. Bu film de çok güzel.
    Bloğumda bu filmlerle ilgili yazı da yazmıştım..İstersen bi göz at derim Sevgi... :)

    http://kahvetelvesi-kahvemolasi.blogspot.com/2013/07/cennetin-cocuklari.html
    http://kahvetelvesi-kahvemolasi.blogspot.com/2012/12/her-cocuk-ozeldir-taare-zameen-par.html

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Sevgim...
    19 yıldır, her gün ilk günkü gibi heyecanla dinlediğim, her dinlediğimde birşeyler öğrendiğim sevgili radyom;
    Akradyo.net
    Ama radyo maddi olduğu kadar manevi bir frekans işidir. Radyoculuk yaptığım için iyi bilirim. Kiminin tarzı kimine uymaz. Fakat Akra fm'de hergün seni bir önceki günün zararından kurtaracak kodlar mevcut...
    Hiç tereddüt etmeden tavsiye edebilirim.
    Selam,sevgi ve dua ile...

    YanıtlaSil
  5. bende yorumları takip edeyim bari tv ile aram yok güzel bir film olursa izleyeyim

    YanıtlaSil
  6. Günaydın (: sevgi hanım

    yakın zamanda izlediğim; ' BLACK ' var tavsiye edebilirim..sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Merhaba
    Çok şey öğrendiğim, faydalandığım bir radyo.
    http://www.moralfm.com.tr/
    Saygılar

    YanıtlaSil
  8. Canım benim bencede İran filimleri güzel olabilir. iyi seyirler:))

    YanıtlaSil
  9. s.a
    radyo onbeş sıkça dinlerim canım film olarak ise benim adım khan ve black filmlerini izlemeni tavsiye ederim benim adım khan da trörist olmadığını kanıtlamaya çalışan bir müslümanın hayatını anlatıyor black ise kör sağır ve dilsiz bir kızın hayatını...

    YanıtlaSil
  10. Benim adım Khan isimli filmi önerebilirim, ben çok etkilenmiştim gerçekten

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR