21 Ekim 2013 Pazartesi

İlk Cam Boyama Denemem-Kurbanın Adı:Boş Şişe

 
Denemek için atılmaya kıyılamayan limonata şişesi seçildi..kararsızlık hiç olmadığı gibi şişenin üzerine deneme amaçlı çizilecek desene dair de hiç bir fikrim yoktu ama..


Bir kaç sıra nokta bir kaç sıra eğri büğrü çizgi derken..güzel sakin ve serin bir ortam bulmuşken azar azar yavaş yavaş ilk cam boyamam sanırım..



Hatalarına rağmen sanki ümit var olabilir diye düşündürdü beni..


Sıra ikinci denemeye geldi..boş şişem beklemede..belki pratiğim daha çok gelişir elim daha çok alışır diye önce şişlere..ve nihayet inşaAllah..kavanozlara geçişi gerçekleştirebilirim..pek emin olmamakla beraber..

Nasıl olmuş?

Güzel bir gün dilerim..

Sevgilerimle..



Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

19 yorum:

  1. Niye kurban olsun, Mis gibi olmuş işte, çok severim cam boyamayı, her örneğini de.. Ellerinize sağlık, çok hoş duruyor bence.. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmem ki sanırım başlangıç için iyi ama hataları değil de pürüzleri var gibi handancım o yüzden böyle düşündüm.
      Benden de sevgiler.

      Sil
  2. desen çok güzel olmuş ama şişeye gitmemiş bence. sanki bir bardakta daha güzel durur gibi geldi bana.ilk denem olmasına rağmen başarılı ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Fundacım bence de şişeye gitmedi ama deneme amaçlı şişe iyi bir zemin ve başlangiç olur diye düşündüm,inşaAllah kavanoza uygulayınca ve tabii ki boyandıklarında sonuç daha uyumlu ve iyi olur..güzel sözlerin için teşekkürler Allah razı olsun.

      Sil
  3. bence gayet guzel olmus. ben once asetat kalemiyle cizer sonra uzerinden giderdim zannediyorum. cesaretinizi ayrica tebrik ediyorum :) ellerinize saglik beklemedeyiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asetat kalemini hiç düşünemedim..bir çok şeyi çizmeden boyadım haklısın aslında kalemle daha düzgün olabilir,denemek lazım :)
      Sevgilerimi gönderiyorum yorumunuz ziyaretiniz için teşekkür ederim Rahman razı olsun.

      Sil
  4. merhaba (: bu tarz bir çalışma beyaz ,kalın bir muma çalışmıştım,insanın el emeği başka olur kullanırken daha bir zevkli kullanırsın emeğine sağlık ..

    YanıtlaSil
  5. İLK denemeye göre süper olmuş kendinizi üzmeyin bence kurban oluş falan :)

    YanıtlaSil
  6. ELİNE SAĞLIK SEVGİ ÇOK GÜZEL OLMUŞ
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  7. Bence başarılı :) kesinlikle devam edin derim blogunuzu açarken şişe boyama diyince beyaz boyanmış peçete dekupaj yapılmış bişy bekliyordum bu çok orjinal olmuş çok beğendim elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. Ben beğendim doğrusu, ama boyun kısmını da desenle orası boş kalmış, sonra ağız kısmına sim iplik sarıp bir sim püskül tak o zaman nefis olacak :)

    YanıtlaSil
  9. Canımcım yaaa... yorum takibi butonun bir görünüp hemen kayboluveriyor, takip yapamıyoruuum :(

    YanıtlaSil
  10. Vavvvvvvvv diyorum. İlk denemede bunu yaparsan sonra ne olur ne şahaser çıkar bilmem. Yakın oturaydık kesin buna el koyardım. Birde bana öğret diye yakana yapışırdım ablam. Ellerine sağlık. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  11. Ilk denemede gayet guzel olmus.son surat devam selam ve muhabbetle

    YanıtlaSil
  12. niye kurban olsun ki canım bence ilk denemeye göre çok çok güzel ellerine sağlık devamını bekliyoruz takipteyim :)

    YanıtlaSil
  13. ellerine sağlık canım gayet güzel olmuş

    YanıtlaSil
  14. Kurbandan çok, ayın-yılın talihlisi gibi durmuş arkadaş :)
    Limonata şişeliğinden asil zadeliğe terfi olmuş :)
    Ellerine kollarına sağlık ^_^
    Devamı mutlaka gelmeli...

    YanıtlaSil
  15. Kesinlikle çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel ellerinize sağlık
    Kullandığınız boya nedir ? Teşekkürler

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR