7 Ekim 2013 Pazartesi

Gece yazıları - Samimiyet


SAMİMİYET
Dinlenesi:Brian Crain:Wind


Yüzüme tatlı tebessümünü sürüp gözlerime sürme çeken.
Yanımdayken yakınımdayken sıcaklığını artırmaya çalışan.
Uzağımdayken yakınlaşmak için adımlar atmayı öğrenen değildi öfkemi kabartan sebep.
İnsanlara kızmıyorum ne zamandır.
Toprağa mahkum olana acımalı insan.
Üzgünüm ve sabrımın daha çok artması için Allaha duacıyım,dilenciyim.
Kapıdayım bekliyorum.

İstiyorum umutluyum bekliyorum.
Sabırlıyım derken sabırlı olmayı çok daha çok istiyorum.
Allahım ya yakınımdakileri derinleştir
Ya uzaktaki derinliklere sahip olanları bana yakınlaştır.
Ya da beni sustur.
Sabırlıyım.

Ne yazdıysam
Yazmak istediklerimin ya bir kısmıydı ya yarımdı ya da tam demek istediklerim değildi.
Açıklama yapmak zorunda değilim.
Kimseye.
Yazmak içinse sebep bulmama da gerek yok.
Tefekkür ve muhakeme sonucu heyecanla yazdıklarımı kaç kez sildiğimi hatırlamıyorum.
İçimde kabaran dalgalar kıyılara kaç kez vurup geri döndüklerini de hatırlamıyorum.

Gördüğünü kelimeleştirince insan,gösterdiklerinin göründüğünü
Gözlerde görmek ister
İnsan gözlerinde kendini görmek.
Bu çok doğal.
İstediğim tek şey samimiyet.
Sadece.

Görüyorsan,görüyorum de
Duyuyorsan duyuyorum de
Sıfırlama insanılığı
Sıfırlama varlığı
Allahın sana cömertçe verdiğini cimrilikle kullanma
Ölür yoksa gider içinden
Kıymet vermediğini alır da Allah
Yerine ne aynısını ne benzerini koyamazsın bir daha.
Ciğersiz yaşamayı kimseye göstermesin Allah
Amin.




Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

6 yorum:

  1. yine gönül telimi titrettin Zeynep hanımcım, nasıl içten nasıl samimi satırlar,dualar böyle,Toprağa mahkum olana acımalı insan demişsin yaa acaba başarabilrmiyimki ,selamlar sevgiler en güzel emanet ol inş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Suzan kardeşim ismim Zeynep.
      Başarabildiğimizi yapsak bile eminim hayatımızı çok olumlu etkileyecektir.
      Sevgiler.

      Sil
  2. Allahım ya yakınımdakileri derinleştir
    Ya uzaktaki derinliklere sahip olanları bana yakınlaştır.
    Ya da beni sustur.....

    Her bir cümle samimiyetle yazılmış belli.. Ben en çok bu cümlelere takıldım.Sevgiyle....

    YanıtlaSil
  3. TEK KELİME İLE HARİKA BİR YAZI ....YAZIDA KENDİMİ BULDUM ADETA...YÜREĞİNİZE SAĞLIK KALEMİNİZE KUVVET DİLİYORUM EFENDİM...

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR