28 Temmuz 2013 Pazar

Amigurumi aşkına-Şablon tasarımı




Selamünaleyküm sevgili dostlar.
Demet hanımın amigurumi aşkına ev sahipliği yapan blogunun yeni yüzünü tanıtmak istiyorum bu gün büyük bir sevinçle..
Çok keyifli bir çalışmaydı tasarımından çok büyük zevk alarak blogunu ziyaret ediyorum..
Dilerim kendisi de güzel amigurumi tasarımlarını dostlarıyla paylaşırken aynı zevk ve keyfi duyar..

Yaptığı birbirinden güzel oyuncaklara mutlaka bakmalısınız fikir alıp hatta tekniklerini de paylaştığı için neden olmasın yapmalısınız :)

Sevgili Demetin blogunu ziyaret etmek için:Amigurumi aşkına demeniz kafi.

Ek olarak dostlarım yavaş yavaş Ramazanın sonuna doğru ilerlerken kampanyamdan faydalanmak isteyen kardeşlerimi bilgilendirmek adına şu satırları yazma gereğini duydum.
Ramazan kampanyamdaki tasarımların listesine girmek için lütfen elinizi hızlı tutun zira büyük bir ihtimal en fazla 3 ila 4 tasarım daha alınacaktır bu uygun fiyatlara,fırsattır kaçırmayın derim :)

Ek bilgi için degmesinyagliboya@gmail.com veya blogumdaki iletişim formunu kullanabilirsiniz,sevgilerimle :)

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakıştı sana kardeşim :) güle güle kullan sevgiler sana.

      Sil
  2. ben artık senin şablonlarını hemen tanıyorum. geçen tavafuk amigurumi ile ilgili birşeyler ararken bu bloğu gördüm tasarımından hemen anladım senin parmağının değdiğini

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR