26 Temmuz 2013 Cuma

Pastel renkli bebek battaniyem hazır :)


Selamünaleyküm sevgili dostlar..
hangi arada ördün bunu demişti dostum resimlerini gösterdiğimde :) işte arada derede örüldü..hemde öyle büyük bir zevkle örüldü ki bu bebek battaniyesi,iştah kabarttı yatak odama yatak örtüsü dahi örmeyi düşündüm aynen bu şekil ve bu renkte :)
Tabii her yiğidin harcı değil yatak örtüsü örmek..hele ki kolayca sıkılan bir yapıya sahipseniz bu oldukça zor olur..
Resimlerdeki battaniye dünyaya yeni gelen dünya tatlısı bir hanımefendi içindir dostlarım..
Dilerim eline ulaşınca annesi sever severek örter minik bebiş de Sevgi teyzesini büyüyünce hatırlar :)





Renklerine bayılıyorum..severek ördüm bu yüzden..içimi açtı bu proje..hiç sıkılmadım hatta ne zaman bitti bile demiştim sonunda :)
İnşallah severek kullanılır..
Sıradaki projem ise aşağıdaki motiflerden oluşacak..acaba ne diyen??

Biraz bekleteceğim bitince elbette ki paylaşacağım..
Bu bebek battaniyesi için toplam 74 adet motif gerekti..
Dört ayrı renk kullanıldığı için hiç sıkmadı kesinlikle örecek olanlar varsa niyetlerinden caymasınlar derim..hiç bunaltıcı değil :)


Dostlarım Ramazanın son 10 gününe girmek üzereyiz kampanyamı hatırlatmak istiyorum bu arada..

Henüz haberi olmayanlar aşağıdaki linklerden bilgi alabilirler..
haberi olup da mutluluk karşılığında siparişlerinivermek isteyenler degmesinyagliboya@gmail.com adresime mail atabilirler..

Ramazan kampanyam için: Tıklayın
Tasarımlarım hakkında geniş bilgi almak için buraya: tıklayın: BENDE ISTIYORUM

Haa tasarımdan söz açılmışken an itibariyle üzerinde çalıştığım blogun tasarımını (iştah kabartma açısından)görmek isteyenler buraya ve buraya tıklayabilirler canlarım.

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

16 yorum:

  1. Çok güzel olmuş, el emeği gibisi olmuyor.:)
    Ellerin dert görmesin ablacım..:))

    YanıtlaSil
  2. İNSANIN HAMARAT ARKADAŞI OLUNCA BÖYLE OLUYOR
    41 KERE MAŞALLAH
    ÇOK GÜZEL OLMUŞ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çaktırma ablam ;)
      Sevgiler teşekkür ederim Allah razı olsun.

      Sil
  3. Çok beğendim canım.ellerin dert görmesin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin ecmain balım Allah razı olsun beğenmen ne güzel :)

      Sil
  4. sevgicim çok güzel yumoş yumoş, ellerine sağlık, içinde yatacak olan bebek çok şanslı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Mesudecim bir an evvel ulaşsın diye şimdiden heyecan yaptım Allah razı olsun sağ olasınbalım.

      Sil
  5. süper olmuş. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. çok şekermiş geçekten ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş renkler de çok tatlı. Benim de niyetim var örmeye yapıp sandığa atacam. Allah kısmet ederse ilerde olacak yiğenlerime benden hatıra olur. Yalnız üzerindeki yuvarlak olanları çözemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah orersiniz kolayliklar dilerim,ortadaki yuvarlaklar derken battaniyenin mi diger motiflerin mi belurtirseniz cevaplayabilirim,sevgiler.

      Sil
  8. Battaniyedekileri kastettim ablacım. Benden de sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baslama noktasindakiler onlar simdi anladim blogumda bi battaniye daha var yakindan daha net gorunuyir ortasi oradan bakabilirsin can kolay orguler kategorusinde,sevgiler.

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR