29 Temmuz 2013 Pazartesi

Pumpuli'nin Mutfağı-Şablon tasarımı


Selamünaleyküm kıymetli dostlarım..
Kübra hanımın yepyeni tasarımı ve görünümüyle aranızdayız inşaAllah :)

Yeni görünümüyle cici tariflerini sloganıyla tanıtmak istiyorum izninizle..

Sevgiyle bezenmiş aşk ile rendelenmiş tutku ile çırpılmış tariflerini yeni tasarımında bulabilir deneyebilirsiniz kardeşlerim..

Ramazanın son günlerindeyiz..kampanyama destek olan tün dostlarım can-ı gönülden teşekkür etmek istiyorum..
Tüm bağışlarınızı Allah kabul etsin dostlarım çok mutlu çok memnun oldum ..dilerim elimizden az da olsa ulaşmıştır yardımı Allahın dilerim mutlu etmişizdir..dilerim kalplerini ısıtmışızdır..

Kıymetli dostlarım Kübra kardeşimin blogunu ziyaret etmek ve tasarımını canlı görmek için:Pumpuli'nin Mutfağı demeniz kafi..

Henüz ramazan kampanyamdan haberi olmayanlar aşağıdaki linklerden bilgi alabilirler..
haberi olup da mutluluk karşılığında siparişlerinivermek isteyenler degmesinyagliboya@gmail.com adresime mail atabilirler..

Ramazan kampanyam için: Tıklayın
Tasarımlarım hakkında geniş bilgi almak için buraya: tıklayın: BENDE ISTIYORUM

Sevgilerimle..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

13 yorum:

  1. Çok şirin olmuş.
    Ellerin dert görmesin :)

    YanıtlaSil
  2. çok hoş olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Kübra'cığım gibi şirin mi şirin, mis gibi bir tasarım olmuş! :)
    Emeklerinize sağlık, yine döktürmüşsünüz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Didem hanımcım çok teşekkür ederim Kübra hanım çok tatlı bir insan gerçekten dilerim zevkle kullanmak nasip olur,sevgiler gönderiyorum.

      Sil
  4. sevgim,çok hoş olmuş,güzel gönlünle yine yeni marifetlere yelken açmışsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatmacım Allahrazı olsunkardeşimsağ olasınsevgiler gönderiyorum sana ve ailene.

      Sil
  5. Sevgi Hanımcım çok çok teşekkür ederim emekleriniz için o kadar içime sindi ki sizi biraz yordum ama:(
    Kampanyadan haberim yoktu,demek ki bizi de bu sevaba ortak edicekmişşiniz
    Siz vesile oldunuz, Rabbim nasip etti:)
    Ben çok sevdim bloğumun yeni halini tekrardan emeklerinize sağlık
    Herkesin bloğununa bir 'değmesinyağlıboya' değsin diyorum:)

    Kocaman sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübra hanım çok sağ olun yormak ne kelime lütfen böyle düşünmeyin zevkle tasarladım güveniniz için teşekkür ederim severek kullanın inşaAllah,sevgiler :)

      Sil
  6. Canım yine ince zevkini konuşturmuşsun çok beğendim..Kubra'cığıma hayırlı olsun..

    YanıtlaSil
  7. Her tasarım birbirinden güzel ama buna bayıldım. Emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  8. Süper bir iş çıkarmışsınız,ellerinize emeğinize sağlık..sevgiler.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR