22 Temmuz 2013 Pazartesi

White Country House Şablon tasarımı


Selamünaleyküm sevgili dostlarım..öncelikle blogumdaki karmaşadan ve aksaklıklardan dolayı sizlerden özür dileyerek başlamak isterim..
Evet şablonumu değiştirmeye karar verdim hem de hiç de uygun olmayan bir zaman diliminde haliyle bu değişimden çalıştığım sürece blogumda olan kardeşlerim rahatsız olabilirler yayınlara ulaşamayabilirler veya ciddi bir baş dönmesiyle ayrılabilirler..

özür dilerim :)

Sahi yavaş yavaş şekillenmeye başladı,ne düşünüyorsunuz :)

Canlarım benim..

Etiketlerim 1000'i aşkın olduğu için topluca görüntülenecek gibi değil haliyle en çok kullanılanları kategorilere ayırıp yayına alacağım inşallah..

Yavaş yavaş..

Bu gün sizinle paylaşmak istediğim güzel bir köy evi var :)
White country house blogunun yeni tasarımında kelimenin tam anlamıyla yok yok..
100 adet maile ihtiyac duyan iki haftayı bulan nadir çalışmalarımdan biridir kendisi..
Gözünüz gibi bakmalısınız bu yüzden..

Sevgili Ayşenur tatilde yeni döndü yeniye döndü sayılır..
Dilerim severek kullanır severek yayınlarını siz dostlarımızla paylaşır..

Ayşenur hanımın blogu olan White Country House'u ziyaret edip yeni pırıl pırıl halini görmek için tıklayın:White Country House

Şablon tasarımı hakkında daha geniş bilgi almak için buraya tıklamanız kafi:BENDE ISTIYORUM

Hemen iletişime geçmek içinse blogumun alt tarafında mevcut olan iletişim forumu kullanabilirsiniz ek olarak Ramazan kampanyamdan faydalanmak için buradan bilgi alabilirsiniz dostlarım:Senin şablonun ola..benim niyetim yer bula

Herkese güzel bir gece diliyorum..


Takip linklerinide ekledim şuracığa hemen elinizin altında olmaları kolaylık sağlamaları için..
Takip edin,izleyin,beğenin veya ötün :)
Hepsi güzel..

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

10 yorum:

  1. İlk ben yorum yazıyım çoooooook içime sindi ve ne zaman açsam heyecanlanıyorum saatlerce bakıyorum diyebilirim elleriniz dert görmesin :)) İsteklerimi sabırla yaptığınız için ayrıca teşekkürler ! Olumlu yanıtlar gelmeye başladı bile... Sizi tanıdığıma memnunum başka projelerde görüşmek üzere sevgiler;)

    YanıtlaSil
  2. Çok şık ve iç açıcı bir tasarım.ellrine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  3. SEN YAPARSINDA GÜZEL OLMAZMI ELLERİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  4. çok iç açıcı çok beğendim csnım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Bu bu mükemmel olmuş, huzur verici.. ellerine sağlık Sevgi Hanımcım..
    Güle güle kullanın sevgili sahibesi :)))

    YanıtlaSil
  6. Yorum yazanlara bende teşekkür etmek istiyorum! Blogum Sevgi hanımın ellerinde yeniden hayat buldu :)

    YanıtlaSil
  7. yine harika birsey cikmis ortaya 41kere Masallah sana canim :)
    ben Türkiyeye arabayla gidiyorum sana yakin yerlerdenmi gecerim bilmiyorum ama cuma günü herhalde oralarda olurum bana el salla ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canısı çok güzel bi haber çok güzel..olur da buradan geçerseniz ağarlamak isterim Zeynebim Allah yolunuzu açık etsin.

      Sil
  8. harika olmuş eline sağlık bayıldım.sevgiler

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR