15 Temmuz 2013 Pazartesi

Tarif Defteri Yerine-En İyi Yemek Siteleri-Blog Design



Hayırlı geceleriniz ola sevgili kardeşlerim yayına girmeyi bekleyen onca postlarıma bakarak hangisine öncelik tanımam gerektiğini düşündüm..

Zira hepsini yayınlamak istiyorum her birine karşı duyduğum heyecan çok farklı ve güzel :)
Tatlı ve sıcak kanlı bir insanın çokça emek vererek ve bununla beraber gerçekten güzel bir fikri yakalayarak aramıza katılmış olan En İyi Yemek Tarifleri sitesini tanıtmaya karar verdim..

Tamamiyle kendisine özgün bir tasarım olduğuna inanıyorum zira headerinden menülerine sosyal ağlarından daha bir çok minik detaylarının tasarımını özel olarak hazırladık..

Bu güzel sitede en güzel tariflerin en güzellerinden yağılmış hallerini nette aramadan beyninizi yormadan kolayca ulaşabilirsiniz..

Kendisi gibi sıcak ve samimi sahibesine uygun şirin bir o kadar da ferah bir tasarım düşündük..
Ziyaret etmek takip etmek mutlaka izlemek için:Tarif Defterş Yerine-En İyi Yemek Siteleri demeniz kafi :)

Kendi tasarımınız özel görünümünüz için daha fazla bilgi almak için:Bende İstiyorum diyebilirsiniz.
Ramazan ayı boyunca yarı yarıya tasarlanacaktır şablonlarım özellikle bu fırsattan faydalanmalısınız benden size tavsiye canlar :)

Direk iletişime geçmek içinse blogumdaki iletişim formundan hızlı bir mail atabilirsiniz..

İzlemeye devam edin canlarım bu günler tasarımla meşgul ve dolu olacak burası..meraklısına duyurulur :)

Sevgilerimle...

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

9 yorum:

  1. Siteye baktım. Çok şirin.

    YanıtlaSil
  2. Cok tesekkur ederim sevgili arkadasim, seni cok yordum ama cok guzel bir tasarim oldu, eline saglik...Ayrica post taki guzel tasvirin icin de ayrica tesekkur ederim.
    Blogumuz vatana millete hayirli olur insallah...

    YanıtlaSil
  3. Yaaaaaa amammm çokk güzel olmuş bende beyazarmak istiyorummmm arapkızı kremimi kullansam :)) bilmiyorum anlatabiliyormuyum:)) Seviliyorsun Rabbime emanet öptüm:))

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık arkadaşım tasarımını çok beğendim kullanan da güzel günlerde kullansın.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Canım kar gibi bembeyaz şablonlu nice yeni dostlara.. Bende gittim hemen ziyaret ettim kendisini.. Hayırlı ramazanlar. Hayırlı iftarlar..Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir site! Benimde bir blogum var. Takip eder misiniz?
    http://esmailkulu.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR