16 Temmuz 2013 Salı

Hediye Headerılarımız Hazır Ola :)


Selamünaleyküm sevgili dostlarım..akşama yaklaşınca vakit mutfağa girip iftarlık hazırlığı yapmadan evvel mutfak kapısına daha henüz girmeden bi dünya menü bi dünya yemek çorba tatlı şerbet ana yemek hatta pasta yapmış oluyorum :)

Tabii aklımda tabii arzularımda..birazdan mutfağa girilecektir Allahım herkese kolaylıklar güç azim nasip etsin..

Amin ..

Biraz daha yanınızda kalıp hediye Headerlerimi sizinle paylaşmak göstermek istiyorum izninizle :)
Unutmadan şunu da tekrar büyük büyük yazıp kalın kalın vurgulayıp altını kaza kaza çizip bir ricada daha tekrar bulunmak istiyorum...

ŞAMBALİ TATLISININ GÜZEL 100% BAŞARILI TARİFİNİ İSTİYORUM!!!...

Hasta oldum aylar oldu kimse yazmadı şu başarılı tarifii :( nedeeeen üzüyorsunuz beni ha??)
Binlerce iddialı yemek bloglarımız var bir başarılı şambali tatlısı tarifi olanı göreni yapanı bileni rastlayanı yok mu?? gücüme ağırıma gidiyor yaa :((
Neyse şimdilik bu kadar sitem yeter mübarek ayda küsüşmeyelim :)

Arkadaşlar tasarladığım hediye headerlerim var aşağıda lütfen güzel gözlerinizle baktıktan sonra size zahmet BAŞARILI bir şambali tatlısı tarifini usulca kapımın altına veya yorum kutuma bırakı verin..çok canım çekiyor yapmam lazım :)

Orjinal boyutu için resmin üzerine tıklayın lütfen..









Headerler kardeşlerime hayırlı uğurlu olsun severek beni anarak kullanmalarını diliyorum..
Daha fazla Header Tasarımı için buraya:HEADER TASARIMLARIM(1) ve buraya:HEADER TASARIMLARIM(2) göz atabilirsiniz iftarı beklerken :)

Sipariş için bilgi için BENDE ISTIYORUM diyebilir veya iletişim formunu kullanarak Boyanıza hemencecik ulaşabilirsiniz :)



Hayırlı bereketli iftarlar diliyorum kardeşlerime :)

Kurban olurum tarifi unutmayın :)

Sevgilerimle...

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

8 yorum:

  1. Bunlar cok guzel olmus bayildim dogrusu ellerine saglik. Ozellikle beyaz pembe olan cerceveli bi harika. Coook guzel gerckten bayildim. Gule gule kullansin sansli sahipleri

    YanıtlaSil
  2. Allah razı olsun tekrar.
    Ellerinize sağlık. Çok çok teşekkür ediyorum.
    Rabbim gönlünüze göre versin. :)

    YanıtlaSil
  3. Benim sambali tarifim var linki su:.....

    Demek isterdim ama nerdeeee bende o marifet:)
    Ben kurabiye atolyesinin yazisini cok sevdim, her zamanki gibi hepsi cok guzel olmus, tebrikler:)

    YanıtlaSil
  4. Hepsi de harika olmuş.Tekrardan ellerine sağık.Allah razı olsun:))sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. sambali tatlisi tarifi icin buraya bakabilirsiniz..

    http://tatliyiyelimtatlikonusalim.wordpress.com/2013/06/17/sambali-sam-tatlisi/

    selam
    dua..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rahman razı olsun çağrıma cevap verdiğiniz için çok memnun oldum hemen inceledim Allah razı olsun,sevgiler.

      Sil
  6. Hepsi birbirinden güzel ve anlamlı.
    Tek kelimeyle Bloğumun özeti ve çok zarif olmuş.
    Ellerin,aklın,fikrin dert görmesin.
    Çok teşekkür ederim kardeşim.

    Header Blogumda yerini aldı.
    http://onparmaktaonmarfet.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. ayy çok teşekkürler blogumda teşekkür yazıma göz at canım

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR