12 Temmuz 2014 Cumartesi

Annelere Hayat Kurtarıcı Fikirler


Anne olmanın zorluğunu bilenler çoktur..
Hizmeti vebakımı özellikle bebeklik döneminde insanın kendini bazen yetersiz hissettiği doğrudur.
Her anne bebeğini büyütme sürecinde 'Bir elim daha olmalıydı'cümlesini kurmuştur!
Ben bu cümleyi birden fazla kurdum iki çocuk büyüttüğüme göre ve sanırım bir kaç krz daha kullanacağım bir bebek daha beklediğime göre :) 
İnsan durumuna göre çare arr ya..ben başım iyice sıkışıp bir ele daha ihtiyaç duyacağımdan nerdeyse emin olduğum için kendim evde yapabileceğim çok güzel fikirler kesinlikle kolaylaştırıcı yöntemler içeren bu yayını önce kendimesonra anne adaylarına armağan ediyorum :)


Evet bazen bir iki lokmadan oluşabiliyor öğünler..şanslı olup da sofraya oturabiliyorsak..ama bu fikir çok mu çoook iyi..bir yandan da bir biberon süt kaç dakikada biter ki..uzun sürmez nasılsa düşünülebilir ama çare çaredir fikir fikir..dikkate alıması da iyidir bu yüzden:)

kaynak:zulily.com

Evet!..uçak yolculuğunu bebeğiyle yapan annelere özellikle kurtarıcı bir fikir bu!..
Durmaz ki veletler uzun süre bir yerde :)
Tamam şirinler canlar ciğerler ama uçaktayız bebeğim deyip bir yerde uzun süre oturtamazsın ellerinde tutarak oyolculuk boyunca kendini yıpratamazsın.
Haliyle bu kesinlikle yolculukta lazım ve şart!.
Bitmiştir.


Ooy diizler mi ıslanmaz giysiler mi ıslanmaz..son anda havlu yere düşüp havlu mu ıslanmaz şampuan mı dökülmez süngere mi ulaşılmaz neler neler..
Bebek banyosu deyip geçmeyin ne olur..
Bu fikirde dikkate alınacaklardan..he yoo  :)



Çok güldüm :)
Bebeklikdönemindepamuklara sarılano güzel yavrucuklar zamanlahayatımızı zindan eden küçük insanlara döünüşebilme kabiliyetine sahipler.
Kum saati tasarımına sahip ceza sandalyesine bayıldım :)

Yok öyle çok ceza veren bir anne değilim ..ama bu çok eğlenceli değil mi?


Sevgilerimle tüm anne ve anne adaylarına hediyemdir bu fikirler..

Gülümseyerek bakın,hoş kalın :)


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

10 yorum:

  1. ne güzel fikirler hele yemek yerken ki olan anne yerken bebeklerede bir hal oluyor iyi çözümmüş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sofradan hala kalkanlardanım,kızımın yaşı 4 bitmiyor istekler her çözüm kabulümdür :)

      Sil
  2. Bir mim etkinliği vardı, ben seni de davet ettim, vakit bulursan ;) sorular benim cevaplandırdığım sayfada. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canısı aklımda dert oldu içime ilk fırsatta yazmaya çalışacağım :)

      Sil
  3. İyiymiş bunlar:)
    Ama o bebek o biberonu bence ağzında tutmaz, tutarsa anneyi nasıl kızdırabilir ki? :))

    Bebeğiniz de hayırlı olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru tutmaz o biberonu inat olsun diye sırf :)
      Çocuklar bir alem değil binalem,Allah razı olsunteşekkür ederim canım.

      Sil
  4. hepsi süpermiş. 1 yaşında kızı olan bir anne olarak hepsinden istiyorum:)

    YanıtlaSil
  5. Uzun bir aradan sonra bu konuya yorum yapmak nasipmiş Sevgim gözün aydın çok sevindim Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah bana da fikir oldu verdiklerin çok şükür Rabbim bizide nasiplendirdi cennet meyvelerinle :) daha beklemedeyiz mümkünse zamanımızı dolduralım zaten zira minnak iki bebekle uğraşmak daha bi zor olur Rabbim herkesin evladına sağlık sıhhat versin inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Özgecim!..gerçekten çok uzun zaman olmuş iki bebek mi :) Çoook sevindim..Allah bağışlasın kardeşim maşaAllah..
      Güzel dileklerin için de ayrıca teşekkür ederim en yakınzamanda tekrar aramızda olmanı ümit ediyorum canım benim çok mutlu oldum yorumunla.

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR