21 Temmuz 2014 Pazartesi

Blog Adları-4



Hayırlı sabahlar güzel bir haftasonu dilerim..
Notlarımın çinde yer alan ve her geçen gün açılan ve ne yazık ki birbirine benzeyen blog adlarını gördükçe birazcık üzülüyorum..

Ayşenin mutfağı,Esranın mutfağı,Gülhanın mutfağı vs diye devam eden blog adları sıradanlığa mahkumdur..
Böyle olunca da siz sevgili dostlarıma dikkatimi çeken zaman zaman aklıma gelip not ettiğim blog adlarını paylaşmak istedim..

Hayalimdir bir yemek blogu açmak..ama daha değil yine de ismi hazır yemek blogumun..gerekli ekipmanları temin etme süreci tamamlanmadan yayına alınmayacakyemek blogum..lakin her gün yeni yeni yemek blogları açılıyor..Hem fikir olması adına hem de belki bu güzel isimleri almak isteyen olabilir adına notlarımdaki blog adlarını paylaşıyorum..




Her Öğün Lezzet

Üç Öğün Yemek

Hamur Tutkusu

Lezzetimsin

Gülümseyen Tencere

Aşçı Hanım

Lezzet Chef

Bayan Lezzet

Lezzet Hanım

Chef Lezzet

İştah Kapısı

Son Durak Mutfak

Evimin Chefi



Bu isimlere sahip blogları görmek güzel olur..

Kafa patlatan bir aşamadır bloga isim bulmak..saatlerce günlerce sürebilen bir eziyettir bilirim..
Bazen insan yorulduğundan sıradan isimlere başvurarak bir an evvel bitsin düşüncesine kapılıyor doğru..

Yukarıdaki listede yer alan blog adlarına  sahip olmak isteyenler varsa benimle iletişime geçebilirler,yukarıdaki isimler hesabımda blog olarak mevcut...
İletişim:degmesinyagliboya@gmail.com

Sevgilerimle..



Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

13 yorum:

  1. Çok güzel seçmişsiniz.Ben yemek blogu açacak olsam ''Gülümseyen Tencere''yi tercih ederdim,çok sevdim:)

    YanıtlaSil
  2. Blog isimleri konusunda haklısın. Yemek blokçuluğu zor iş. Her yiğidin harcı değil. Bu kadar zahmetli işe sıradan isimler olmamalı ;) "Mutfaktan mutluluğa" da benim önerim olsun ;)

    YanıtlaSil
  3. Keşke seni daha önceleri tanısaymışım,ne güzel bir isim bulurduk,bloga beraberce...Herhalde benimki gülümseyen tencere veya bayan lezzet olurdu.

    YanıtlaSil
  4. Evet,isim konusu çok zor bir konu.Bazen blogun adı ile içerik bile uyuşmuyor.Ama bu düşündüklerin gerçekten harika. :)

    YanıtlaSil
  5. Gülümseyen tencere süperrr.
    Bu arada benim tasarımım ne zaman yapa bilirsin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülümseyen tencere beğenildi evet :)
      Aynur hanım sizinle iletişime geçtik mail yoluyla sizden nasıl bir şey istediğinizi sordum bana dönüş yapacağınızı söylediniz aradan iki hafta geçti dönüş olmadı.

      Sil
    2. Ama ben mail atmışdım size. Ben de sizden haber bekliyordum. 2blogdan beyendiklerim vardi. Ama unitdum. Tekrat araştirib mail atarim size.

      Sil
    3. İşte siz ben bakıp size döneceğim dediğiniz günden bu yana iki belki de üç hafta oldu sizden haber gelmeyince vazgeçtiniz sandım.

      Sil
    4. Haaayir. Hiç o güzel tasarımlarsan vazkeçmek olurmu. Şimdi araşdırıb yazıcam

      Sil
    5. Mail yoluyla devam edelim olur mu?

      Sil
  6. Lezzetimsin benim favorim oldu. Ama yemek blogu açacak kadar mutfaklarınıza hasır neşir olamıyorum malesef

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR