3 Temmuz 2014 Perşembe

Şablon Çekilişi-Hata ve Düzeltme




Hata yapmak insanlara mahsus ..
Sevgili dostlar en son düzenlenen şablon çekilişimin talihlisini belirlemek için hazırladığım listenin eksik olduğundan katılan PEMBE KREASYON kardeşimin yorumuyla haberdar oldum..

Durum böyle olunca çekilişin talihlisini tekrar listeyi gözden geçirerek düzenleyip yeni bir talihli belirleme gereği duydum..
Daha evvel talihli olan LİMONLU KEK kardeşimin üzüntüsünü tahmin edebiliyorum..ancak adil olmak gerekir...

Yeni talihlimiz 

Listede 10 numaralı BETÜL CİNİSLİ'dir..

Kendisini tbrik ediyor iletişime hemen geçiyorum..

Dönüş sağlanmadığıtakdirde 2'nci ve yedek aday ise listede 8 numaralı AYNUR YUSİF hanımefendidir..



1-PEMBE MAVİ

2-ŞULE M

3-AYŞEGÜLCE BİŞEYLER

4-PINAR MEYDAN

5-EMİNE KARADENİZ KAYA

6-FEYZA ALTUNAY

7-İLKNUR YAĞMUR

8-AYNUR YUSİF

9-PEMBE MAKARAM

10-BETÜL CİNİSLİ

11-NİHAL BAYSAL KOÇER

12-PEMBE KREASYON

13-KÜÇÜK SIRLAR

14-AYSUN GEVİNÇ

15-KELEBEK ETKİSİ

16-NURTEN YILDIRIM

17-EDA PAPATYA

18-HAYATIM KİTAP

19-LİMONLU KEK

20-YA LEYL

21-MİNE ERASLAN

22-JAŞE GÜNEY SUN

23-LİLİTH

24-AFEDE



Listeyi bir kezdaha paylaşmak istiyorum..en büyük korkumdan biriydi bu yaşanan..kimseye haksızlık etmek istemedim...özür dilemek istiyorum..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

16 yorum:

  1. Simdi kendimi cok suclu hissettim :( oyun bozan gibi oldum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şüphesiz arkadaşım mutluluğu baltalandı,hakkınıza girilir diye yeni baştan talihli belirledim..sonuç ortada bense arada kaldım..bu durumda siz bana bir çözüm önerirseniz sevinirim.

      Sil
    2. Cok haklisiniz keske diyorum sussaydim :( Hakkinizi helal edin.Bisey bulamiyorum ki...

      Sil
  2. Bence ilk kazanana da haksizlik oldu. Onun da gonlunu almalisiniz, siz daha iyisini bilirsiniz ama nacizane bir tavsiye. Bu yorumu yayinlamayabilirsiniz. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir etkinlik olmuş ama fatura sana iki kat çıkmış ;) Yeni uğraşılarında kolaylıklar o halde ;)

    YanıtlaSil
  4. Böyle adil olmuş ama kötü olmuş ilk kazanan için..Belki ona da bir tasarım ya da hiç olmazsa header ve ufak tefek düzenlemeler yapılabilir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım tatsız oldu biraz ama dediğin gibi ben ilk talihli olana headeri hediye ettim..:(

      Sil
  5. İ nşallah ulaşırsınız. Tebrikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım ulaşamayacağız..bu durumdaaa :))))

      Sil
    2. Yeni belirlenen talihliden dönüş sağlanamadı Aynur hanım şablon sizin nasibinizmiş :)

      Sil
    3. Ne yani? Şimdi benmi kazandım? Ollllley. İnsan bir şeyi çok isteyince olurmuş,oldu işte. Çoook teşekkürler

      Sil
    4. Evet doğru anladınız aynen öyle..iletişime geçip şablonunuzu konuşalım Aynur hanım ben de çok sevindim böyle mutluluk ile sonuçlanmasına gerçekten :)

      Sil
  6. Gerçekten mutle oldum
    Aylinaksinqizi@gmail.com
    Konuşalım

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR