23 Temmuz 2014 Çarşamba

Rol yapma



Bugün milli yasımız ve ümmeti muhammedin kanadığı bir günde Türk bayrağını ortalara indirilmiş vaziyette dalgaladırarak yasımızı temsil edip yanımızda olduğunu üzüldüğünü ifade eden kanalların böyle bir günde bile YAHUDİ ve İSRAİL mallarının reklamlarını yayınlayan tüm kanalları şiddetle KINIYORUM iki yüzlülükle açık açık suçlayarak üzüntümü dile getirmekle beraber nasıl bir düzen içinde olduğumuzu bir kez daha görüyorum.

Bu kanallar akşama Kadir gecesine özel yayınlar yapacak ve reklamlarda Yahudi mallarının ürünlerini sergileyecek.

Bunu TRT'nin Facebook sayfasında da dile getirdim..gözümüze baka baka ve gözümüze soka soka rol oynamasınlar..tiyatroya gerek yok oyunculara da..şu anda 'izlediklerimiz' bize yara olarak trajedi olarak yeter.

Daha fazla söze gerek yok..arif olan anlar insan olan kanar .

Son günlerde çok fazla insan görüyorum ama insanlığı çok az hissediyorum,kusursuz olduğumu iddia etmiyorum ama en azından sahtekar ve iki yüzlü değilim!

Bu kadar.





Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

6 yorum:

  1. Çok haklısın Sevgicim, hayırlı kandiller diliyorum.
    Kandilin mübarek duaların kabul olsun, İnşaallah.

    YanıtlaSil
  2. söylediklerinizin her kelimesine katılıyorum, çok haklısınız

    YanıtlaSil
  3. Ne acı dost görünümlü yılanlar etrafımızda,kime el uzatacağımızı şaşırdık,kim doğru kim yanlış karıştı artık.... Gönlümüzle ceplerimiz yer değiştirdi,sonuç bu....

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR