22 Şubat 2013 Cuma

Zaman


Isiga tutsam nemini alsam..
Gunese sersem tazeligini kurutsam
Atese tutsam govdeni soldursam..
Yok edebilir miyim seni zaman?

Toprakla oynayan cocugum hala 
Hala coraplari islanmis okul cocuguyum
Kar yagmis kartopunu eline almis
Koy yollarinda camurlarda dolasan cocugum hala


Tek bacakli bebegime evin bir kosesinde elbise dikiyorum
Komsumun gorecegini bile bile zilleri caliyorum
Bakkala ugrayip annemin istedigine ek olarak gofretimi aliyorum
Insanlarin kotulugunu goruyor,iyi olmayi ogretiliyorum

Yanimda boyu omzuma yaklasan cocugum yuruyor
Elini degil,elimizdeki cocuklugumuzu tutuyorum
Gitmeden gidecegimden eminim,biliyorum
Zaman sana karsi koyamiyorum


Omur..
Kalbimi her seferinde carmiha gerercesine incitme yuregimi
Kayma boyle ellerimden,tutunacagim karbeyaz bulutlarim yok artik
Yok artik eskisi gibi safligim,hovardaligim,takmazligim
Cekip cikar bileklerimden bu kelepceleri
Beynimdekileri soldurmadan gec ustumden..
Kalbimdekileri sifirlamadan alsin toprak beni..

Toprak kalbimdekilerle sakla kasiklarinda beni..
Omur degil..gun..ne birakti avucuma?...

Insan..
Garipsin insan..




..






Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

4 yorum:

  1. Dogum günümde okuduğum bu satırların ne manidar oldu benim için... Zaman!

    YanıtlaSil
  2. CANIM GECENİN BU VAKTİNDE ÇOK İYİ GİTTİ
    SAĞOLASIN VAROLASIN
    HAYIRLI GECELER
    ALLAHA EMANET OL

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel desem?
    Çok başarılı desem?
    Tam da her şeyi anlatıyo desem?

    YanıtlaSil
  4. Üstüne sakız aldığımız bozuk paralar gibiydi biraz.
    Kavramı garip; zaman..

    Çok çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR