7 Şubat 2013 Perşembe

Tatli Sefam..

Sabah seriflerimiz hayrolsun sevgili kardeslerim..
Guzel bir tasarim piril piril bir blog ile karsinizdayim ELHAMDULILLAH..
Sevgili Selam hanima ''Nasil bir tasarim dusunuyorsunuz,ziyaretcileriniz blogunuza girince nesil hissetsin?'' diye sordugumda kendisinden aldigim cevap su oldu ''Kendi mutfaklarina girer gibi'' dolayisiyla olabildigince sirin ve samimi renkli ve ic acici olmasina ozen gosterdik..
Severek lezzetli tariflerini paylasmasini kalben diliyorum..


Canli gormek icin:Tatli Sefam..

SABLON TASARIMI ICIN

SABLON TASARIMI ICIN
 
 
Herkese hayirli,guzel ve bereketli bir gun diliyorum..
 
Sevilmektesiniz dostlarim :)
 
..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

17 yorum:

  1. dün tatlı sefam'ın bloguna girdim ve kesinlikle bu sayfa degmesin yaglı boya tasarımı demiştim :) haklıymışım demekki :) eline sağlık ablacım,güle güle kullansın inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Logom girmeden tanidiysan olayi cozdun demek ki balim :) Allah razi olsun,gulumsettin canisi,sevgiler.

      Sil
  2. ellerine sağlık canım...
    çok marifetlisin :)

    YanıtlaSil
  3. sana sonsuz tesekkurler elıne yureğıne sağlık allah her seyı gonlunce versın sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin hayirlisini cumlemize insallah Selma hanimcim,severek kullanin insallah.
      Sevgiler.

      Sil
  4. güle güle kullansin arkadasimiz
    hayirli olsun hayirlara vesile olsun

    sen asmissin artik kendini nurum masAllah

    YanıtlaSil
  5. ELLERİNİZE SAĞLIK... ÇOK GÜZEL OLMUŞ

    YanıtlaSil
  6. Huuuu komşu ben geldim helva getirdim çayı koy kuzum:)))
    Sevgim ellerine sağlık.
    çok güzel olmuş
    arkadaşı ziyarete gittim:)

    YanıtlaSil
  7. harika gözüküyor yine ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  8. Sihirli bir deynek le dokundugun btun bloglari güzellestiriyorsunuz ellerinize saglik sevgi hanim selamlar

    YanıtlaSil
  9. elinin değdiği her yere güzellik katıyorsun..Güle güle kullansın arkadaşımız..Öpüyorum seni..

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR