12 Şubat 2013 Salı

Fistan dedigin!


Bir kadinin bamtelinin yaralandigi ciddi hasar gordugu anlardan birini yasiyorum su an..
Lutfen bana sefkatli yorumlar yazin yazacak olursaniz eger zira bu guzellik karsisinda kendimi cok kotu hissediyorum..
Tasina mi kumasina mi rengine mi piriltisina mi yansam..sasirdim..asigim asik!..
Turkceyi katlettigimi biliyorum..dediler ki Turkce yazmayi bilmiyorsun ben de dedim ki sanki Yunanca yazsam o bilir mi yazdiklarimi okuyabilir mi anlar mi beni ki? (Yunancam da pek bi kuvvetlidir ne diye icimde tutayim)ana dillerimden biridir kader boyle istedi :)..neyse konu o degil konu bu boncuklu fistan...


Aaayhh...tatli sey...

Tatli!...

Var mi boyle bi guzelligi yapacak bir marifetli?..

Cidden varsa lutfen iletisime bi gecsin..bi gec :)

Lutfen..


..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

26 yorum:

  1. hakkaten süpermiş böle bişi dikebilmem içim 40fırın ekmek yemem lazım sanırım :))))

    YanıtlaSil
  2. senin için öğrenip dikesim geldi ama düğme dikmesini bile beceremem. param olsun bu fistanın alasını alırım kız ben sana, çok ahh çektin içim yandı. ama senin üzeinde de güzel durudu beee :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok calis cok para kazan cok fistanlar al bana emi :p
      Demen kafi balim!

      Sil
  3. Olsun yaa, böylesi güzel bir elbisemiz yok belki ama içinden ne elmaslar yakutlar çıkaracak istidadımız var, Elhamdülillah:) hem biz böyle de güzeliz:)))

    YanıtlaSil
  4. Canım benim, geçelim iletişime:)))
    Ama uyarına rağmen(şefkatli yorum) kendimi tutamadım, hiiiç zevkim değil, Esmacığım çok mütevazi davranmış, onun diktiği en kolay manto bu elbiseden zordur, o kadar yani:))) Senin annen terzi değilmiydi güzelim, 2-3tane drapaja mı kaptırdın kendini, peeeh:)))
    Yok yok...sen iyi değilsin anlaşılan, canım benim renk tamam, ama başka bir şey yok, seninle zevki de rengi de tartışırım ben, neyine vuruldun bunun!!!


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda ne rengi ne de kumas turu tarzim degil bedava verseler disariya cikamam bununla ama bir butun olarak,bir guzellik bir tasarim ve gorsel olarak resmen carpildim :)
      Gec iletisime herseyimi verdim,nerden istersen ulas tembellik etme!..hep ben mi arayazaaaam ;)

      Sil
  5. Canım güzel sözlerin için çok teşekkür ederim.Benim için de senin yerin ayrı.Sıkıntılı zamanlarımda hep yanımdaydın özellikle kızımın hastalığı zamanı yaptığını asla unutamam.Hep anıyorum seni.Allah razı olsun senden.O duaların çok etkisi oldu.Onun dışında izleyiceler eklentisi var canım.Görünmüyor mu acaba sağ üst köşede..en üstte..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyrancim izleyiciler eklentisinin sana yorum biraktiktan sonra baktim ki bir cok blogda gorunmuyordu,sonra da kendiliginden duzeldi..hemen gelip izlemeye aliyorum can ben tesekkur ederim.

      Sil
  6. Hazir eli degmisken bir tanecikte bana yapsa ne guzel olur :)

    YanıtlaSil
  7. İlk okumaya başlayınca bir şey oldu sandım...:)) Allah iyiliğini versin..
    Eminim sen daha güzelini dikebilirsin canımm..Annene yardım et beraberce yapıverin, bu kadar dramatize etmeye ne gerenk var :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynur ablam oyle yazar miyim hic gercekten oyle bir durum olsa :(
      Uzer miyim oyle bile bile ablam beni yok bisey yook hersey iyi hamd olsun..
      Fazla mi dramatik olduk?
      Kizlar!!

      Sil
  8. hoşmuş gerçekten bende hiç anlamayanlardanım :)

    YanıtlaSil
  9. çok güzel çok güzel olmasınada drapeli boncuklu yapılır ammmmaaaaa o boncuklar adamı pes ettirir bee Rabbim kavuştursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiz sana hep gelicem diyorum hep de unutuyorum du sana bi ziyarete geliyim ben,tesekkurler bu arada :)

      Sil
  10. ben şeker hamurundan yaparım sayılır mı?

    (bkz: marifetsizliğin önde gideni)

    YanıtlaSil
  11. yazini okuyunca güldüm sevgi hanim cocuklugum geldi aklima annem o zaman fabrikalara evde kazak süslerdi örülmüs kazaklari alir en az 20 30 islemden gecirirdi bende o zamanlar cok yardim etmisimdir anneme evimizde boncuk cincik o kadar coktuki anlatamam yani anlayacaginiz pek hasir nesirim byle seylerle elbisede olmasada evde bir cok seyi süslemisimdir ama kiyafette sade ve genelde siyah giyerim her zaman yasta gibi :) selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seher hanimcim hosgeldin can..cocuklugumdan bu gune dek bizde igne iplik icindeyiz,amca dede anne teyze hepsi terzi ;)
      Ama bunu eminim ki kimse yapmak istemeyecektir :(

      Sil
  12. Elbise gerçektenm çok şekermişşş..Tam senin renklerin..kuzucum dikmeyi becerebilsem bir tane pamuk prensesime bir tane de sana seve seve dikerdimmm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Super!..hazir oldugunda hemen olculerimi gondereyim can ;)

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR