15 Şubat 2013 Cuma

Blog hakkinda en cok sorulan sorular-1


Hayirli sabahlar sevgili dostlarim..Soru sor bolumunu merak ettiginiz bilgim cercevesinde olan konularda sizlere yardimci olmak icin acmistim kisa bir sure evvel..Allaha hamd olsun ki bir cok dostuma oradan sorduklari sorulara cevap vererek yardimci olmaya calistim insallah da etmeye devam edecegim..
Bu postun amaci tekrar tekrar sorulacak olan sorular hakkinda bir seyler soylemek degildir,amac daha eskiden yayinlanmis merakta oldugunuz veya ogrenmek istediklerinizi bir arada toplamaktir,yeni izlemeye alan dostlarimin da bu vesile ile bu konulardan istifade etmesidir..
Asagidaki listede blogumuzun temel ihtiyaclarini iceren postlarim olustuyor..aklimizda olmasi gereken,acil veya acil durumlara dusmemek icin onlem almamiz gereken yayinlarimla basbasa birakiyorum sizleri dostlarim..

GUZEL BIR BLOG ICIN NE YAPMALI?

4 ADIMDA BLOGUNU KOLAYCA YENILE

YORUMLARDA KELIME DOGRULAMA NASIL KALDIRILIR?

BLOGGER'DA KAYITLARI SILMEDEN KALDIRMAK 

BLOGGER'DA KATEGORILERI DUZENLEME VE TASIMA 

ETIKETLERLE KATEGORI NASIL OLUSTURULUR? 

RESIMLERI TOPLU HALDE BOYUTLANDIRMAK 

BLOGGER'DA KATEGORI OLUSTURMAK 

BLOG NASIL YEDEKLENIR NASIL DISA AKTARILIR? 

RESIMLERDEKI YUZLERI KAPATMAK-PHOTOSCAPE ILE YUZLERI KAPATMAK 

RESIMLI KATEGORI NASIL YAPILIR? 

RESIMLERE YAZI NASIL EKLENIR? 

 

Soru sor bolumune ise her tur sorularinizi yazabilirsiniz sevgili dostlarim..

Istifade etmeniz dilegiyle :)

Sevgiler..




Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

7 yorum:

  1. Sevgim haklarını helal et kuzum arada girip ben senden alıp yapıyorum birşeyler senden öğrendiklerimi dünde yorumlarımın renklendirdim..

    Haklarını helal et balım.

    YanıtlaSil
  2. CANIM BENİM
    GÖNLÜ GÜZEL KENDİ GÜZEL YARDIMSEVER ARKADAŞIM HAYIRLI CUMALAR

    YanıtlaSil
  3. gayet basarili bir anlatim olmus

    YanıtlaSil
  4. hepsi harika bilgiler..paylaşımınız için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  5. MERHABALAR SEVGİM,
    YÖNLENDİRİCİ BİLGİLERİN İÇİN ELİNE EMEĞİNE YÜREĞİNE SAĞLIK.
    HER BİRİ BİRBİRİNDEN GÜZEL BİLGİLER,BİRDE YAPABİLSEM:(
    NEYSE Kİ BALONCUKLARI YAPABİLDİM,DİĞERLERİNİ DE MÜSAİT OLDUKÇA DENİYCEM.
    SEVGİLERİMLE SEVGİYLE KAL CANIM...

    YanıtlaSil
  6. her zamanki gibi eline yüreğine sağlık..ah bide benim istediğimi cevaplasan ne iyi olur canım yaaaaaaa

    YanıtlaSil
  7. Cok yeni bir bloger olarak hepside benim merak ettiklerimdi. En kisa zamanda uygulayabilirm islh. Bilgilendirme icin ckk tskr.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR