8 Şubat 2013 Cuma

O cocuk..


Mahallemizin camisinde her ezani bir cocuk okur..sabah namazi haric gun boyunca okunan namazlara daveti cocuklar gerceklestirir..
Aralarinda oyle bir cocuk var ki..
Ne zaman sesini duysam kesiliyor ayagim elim,ne zaman sesini duysam icimde hikmet pinarlari cosuyor..ne zaman duysam sesini kalbimdeki Allah sevgisi yenileniyor..


O cocuk aksam ezanini okuyor simdi yasi 9..
Allahu ekber Allahu ekber derken duraksiyor her seferinde..sanki yaninda bir melek duruyor elinde zumrutten bir surahi tutarak cocugun elindeki bardaga cennet irmaklarindan doldurarak serbeti..

O cocuk aksam ezanini okuyor..nefesi cekilirken kulaklara siniyor ic cekisi..daha yasi 9.
Icindekileri duyurur gibi mahalle sakinlerine..pirl piril bir mermer gibi ici temiz ruhu masum bu cocu aksam ezanini her okuyusunda ince ince sesler duyuluyor uzaktan..

Arada bir perdeler kipirdiyor arada bir kapilarin gicirtisi duyuluyor..
Kimisi yasi 60 araliyor pencereyi dinlemek icin..
Kimisi yasi 50 aciyor kapiyi dinlemek icin..
Kimisi 40 cekiyor perdeyi gokyuzunu seyretmek icin..

O cocuk aksam ezanini okuyor yasi 9..
Boyundan buyuk bir ask destekliyor omurga kemigini sanki..mahallenin sesi hareketi kesiliyor ezanin sonuna dek..

''Dinlemeye doyamiyorum'' dedi birileri..birileri ''Allah kaderini guzel eylesin'' diye dua etti..

O cocuk aksam ezanini okuyor yasi 9..

Bilemeden neler hissettirdiklerini rahmet dolu bir ses ile gecen gunle vedalasmamizi sagliyor aslinda..

Aslinda bu tatli ses ile davet ediyor secdeye bizi Allah..

Yaninda bir melek elinde zumrutten bir surahi ici cennet serbetiyle dolu..

Gel der gibi..Gel cennetime girmek icin bir adim da sen at der gibi..


Hayirli aksamlar dostlarim..




Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

11 yorum:

  1. ah canim benim ezan sesi demen bile yetiyor okadar cok özledimki anlatamam 3 yil oldu o sesi duymdigimiz koskocaman 3 yil oldu dile kolay.

    YanıtlaSil
  2. o çocuğun tertemiz alnını öpüyorum...
    o çocuğu çok sevdim her kimse...
    Allah için çok sevdim...
    Maşallah yavruma...
    duyar mıyım bir gün???
    inşallah diyelim, inşallah:)

    YanıtlaSil
  3. Nasıl duygu yüklü anlatmışsın, sanki kulağıma geldi ezanın sesi.Allah anasına babasına bağışlasın.Öyle küçük bir kalp de böyle feyz ,maşallah...Seninde yüreğine sağlık Sevgi'cim,hayırlı akşamlar..

    YanıtlaSil
  4. Videoya cekip paylassaniz keske...(

    YanıtlaSil
  5. CANIMMM ALLAH SİZDEN RAZI OLSUN AĞLATTINIZ BENİ...NE KADAR İNCELİKLERİ GÖRÜP DUYUYORSUNUZ RABBİM SİZİ KORUSUN YOLUNUZU AÇIK EYLESİN...O YAVRUYU DA RABBİM YÜCELTSİN GÜZEL YERLERE GELSİN

    YanıtlaSil
  6. sahiden var mı öyle bir uygulama? ah ne harika bi fikir!

    YanıtlaSil
  7. sordunya semmam
    var öyle bir yer
    o yerin adi degmesinyagliboyanin mekani
    mahallesi hos havasi suyu sokaklari
    kusbakisi sehre bakis ayri bir hos büyüleyen bir yer orasi her haliyle
    birkezde ben dinledim bir kücükten ezani
    sesi hala kulagimda
    ben dinliyorum diye heycanli olsada kulagimin bir tarafini kapatip hapsettim beynime o sesi
    Rabbim bahtini acik ede,ismi daim anila

    YanıtlaSil
  8. Çocukların ezanı okuması gerçekten çok hoş oluyor..Daha önce oturduğumuz mahallede ki camide çocuklar sırayla ezan okur ya da namaz kılınırken müezzinlik ederdi..Benim oğullarımın da çok hoşuna giderdi..
    Sağol canım ya, güzel duygularla doldurdun yüreğimi...

    YanıtlaSil
  9. Duygulandım. Çok güzel anlatmışsın duyamadığım için üzüldüm.

    YanıtlaSil
  10. Ayy keske ben de duyabilsem sevgicim wes kaydedip paylas bizimle...

    YanıtlaSil
  11. ne güzel böyle bir sesi duyabilmek, o çocuğun aldığı dualara da vesile olabilmek... Allah selamet versin böyle güzel çocuklara ve bizim çocuklarımıza iman nurunu nasip etsin Rabbim... Sevgiyle ablacım...

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR