12 Şubat 2013 Salı

Her Telden-Yeni Tasarim

Hayirli sabahlar Fadis arkadasim icin tasarladigimiz 2'nci sablonunun tanitimina gecmek icin sabirsizlaniyorum :)
Daha once tasarladigimiz sablonu HerTelden Butik icindi..bu sefer ise HerTelden Kisisel blogu icin tasarladigimiz sablonu paylasiyorum sizlerle dostlarim.
HerTeldenButik sablonunu kaciranlar buradan kendisini gorebilirler:Her Telden {BUTIK}

Her iki sablonda da hakim renklerin soft olmasini arzu etmisti sevgili kardesim..olabildigince sade temiz ve ferah..
Dilerim ki severek kullanir,cici tasarimlari guzel paylasimlarinin sayisi arttikca mutlu olur :)


Canli gormek icin:Her telden

SABLON TASARIMI ICIN

SABLON TASARIMI ICIN
 
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

8 yorum:

  1. aldın mı mailimi şeker kız candy yaa ben seni çok özledim

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim canım benim, çok memnunum blogumun yeni görüntüsünden:))

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş bende böyle diyorum işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam balim yapalim insallah :) kitabin adi postlarimda ve ben onu bulamiyorum iyi mi :(

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR