19 Şubat 2013 Salı

Ev hali-Hayalci


Hayirli sabahlaaaaaaaaaar sevgili dostlarim..hasret kaldim size ya :) umarim herkes iyidir hostur sendir mutludur..degilse de lutfen olmaya calisin emi?
Karsinizda farkli bir tasarimla Ev hali-Hayalci blogu var..nasi cici nasi cici :)
Canli da gorebilmeniz icin asagida linki mevcut canlarim..
Dunya tatlisi Hulya hanim herseyi bana birakti ve sonuc iste karsimizda..header'i resimli kategorileri karsilama mesaji kisaca hersey ozgun ve espirili..guzel ve tabii ki temiz ferah bir sablonda yerini aldi..bir hayalciye yakisacagini dusunuyorum..mutlaka ziyaret etmenizi de siddetle tavsiye ediyorum,izlemeniz ise sart!..yaptiklari acaip hos ve guzel :)

Elhamdulillah..

Daha fazlasini gormek icin:Ev hali buraya tiklamaniz kafi..

SABLON TASARIMI ICIN

SABLON TASARIMI ICIN
 

Guzel bir gun diliyorum..

Sevgiler..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

4 yorum:

  1. bu çok şirin bi blog olmuş yine. şahanesin Sevgi abla,ellerine yüreğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Kuzum çokkk yoğunum bu aralar oğlum yanımda iş sonrası mutfaktan çıkamıyorum:)))Sağlık olsun ,bugün yorum bırakan dostlarıma ve kardeşlerime uğramak istedim,öpüyorum...

    YanıtlaSil
  3. sevgiciğim çok güzel olmuş eline sağlık hayatım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Canım yine konuşturmuşsun parmaklarını:))Ellerine emeğine sağlık..

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR