10 Mart 2012 Cumartesi

Bloguna CBOX Chat kutusu ekle

Evet :) Çok güzel bir fikir dimi..hem dostlarla konuşmak hemde ziyaretçilerimizin bizlerle kolayca iletişime geçmeleri için hoş bir fikir..
Sanırım bir çoğumuz blogumuzda böyle bir özellik eklemek isteriz..bir kaç dostum istedi beklettim de sayılır hani..
Yapalım mı??



Öncelikle CBOX sitesine gidip üye oluyor..

CBOX'unuzun Stilini daire içine almış olduğum yerden seçmeyi ve koşulları kabul etmeyi unutmayın


Karşınıza bu pencere çıkıcak ardından..daire içine aldığım Look and Feel seçeneğinden CBOX'unuzun renklerini ve ebatlarını ayarlaya bilir..Publish kısmına tıklayarak CBOX'unuzun kodunu alabilirsiniz..


Kodu aşağıda anlattığım şekilde blogunuza ekleyebilirsiniz..

Kumanda panelimizden



 Tasarıma tıklıyorsunuz




Ardından Gadget ekle diyoruz..



 HTML-Javascript gadget'ini seçiyoruz..


CBOX kodunu Kod bölümü yazan kısma yapıştırıyoruz
 



Önizleme yaparak herşey yolundaysa gadgetimizi şablonumuzun arzu ettiğimiz yerine yerleştirip  Kaydet deyip çıkıyoruz..
 
Kolay gelsin..Sımsıcacık sohbetler diliyorum..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

7 yorum:

  1. kaydettim:D
    en kisa zamanda ekleme yapacagim :)
    cok tesekkurler canim!

    YanıtlaSil
  2. CANIM ŞU BLOG ALEMİNE NE KADAR FAYDALI Bİ İNSANSIN SEN SIMSIKI SARILIYORUM SANA TEŞEKKÜRLER(bilerek büyük yazdım herkes duysun:)yaptım gibi olmadıysa tekrar denerim.teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Semacım teşekkür ederim canım rica ederim faydalanman beni çok mutlu etti..
    Küçük şeyler sevgiler gönderdim..

    YanıtlaSil
  4. Canim arkadasim..
    Elhamdülillah sonunda blogumun tasarimi arzu ettigim gibi oldu ama bunda senin büyük emegin ve payin var..ALLAH razi olsun bitanem..
    Rabbim hayirlisi ile gönlüne göre versin..
    Muhabbetle sarildim ;)

    YanıtlaSil
  5. Paylaşımlarınız çok güzel,ekledim bloğuma hemen..

    Gerçekten benim gibi bu alemde yeni bu işlerden uzak bir insana bile yaptırabilecek kadar basit ve kolay anlatımlar için sonsuz teşekkürler.

    Haklarınızı helal edin...

    YanıtlaSil
  6. Helal hoş olsun canım..anlaşılır olmama bende sevindim..güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  7. faydalandım :) teşekkürler.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR