16 Şubat 2013 Cumartesi

Bu azme igne mi dayaniir ;)


Haftasonu geldi hosgeldi..ne ev isi ne dolasmak kisaca evden cikmayi hic mi hic dusunmuyorum bu haftasonu..
Hava olabildigince alabildigine soguk..buz gibi buz!...bekledim kar yagar diye,etraf beyazlar diye ama yok..
Belli olmaz yine de belki gece susler sehri,gece degistirir belki kiyafetini..
Evde kalip soguk kis gunlerin tadini orgu ormekle cikartmak,en keyifli hobilerimden biri oldu bu yil :)
Bugun yeni motifler orme cabasina girdim..azmettim,allem ettim kallem ettim iki yeni motif ornegi cikarttim Elhamdulillah..
Ama cok azimli calistim,gormeliydin :)
O derece ki en sonunda elimde kaldi daha kirki cikmamis ignem :(
Netcez simdi ?

Motifleri paylasayim..sonra dusunurum kara kara..igne cok..ama bu cok uygundu..numarasi,sapi,rengi falan..acaip oturmustu elime..



Birinin adi(pembeli)Afghan flower bir digeri ise (mor) Hawaiian flower..once bir adet orup ikincisini yapip sizinle de paylasacaktim yapimini ama igne bana ihanet etti,yari yolda birakti..:(
Igne hediye etmek isteyen olursa asla itiraz etmeyecegim yani karsi cikmayacagim..;)

Insallah pazartesi yeni bir igne ile anlatimini da verebilirim ..
Igneye baktikca icim aciyo icim..tuh ya!

Sevgiler,guzellikler dilerim..

..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

15 yorum:

  1. çok şekerler canım yine eline sağlık..iğne değilde tığ değilmi o ya :)

    YanıtlaSil
  2. masallah el marıfete ne dayanır

    YanıtlaSil
  3. okuyamiyom iste okuyamiyorum :(
    o tig oluyor efem :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orhan Gencbay'in iki eseriyle cevap vericim: 1:Hatasiz kul olmaz ve de 2:Beni boyle sev seveceksen :)

      Sil
  4. ne kadar da marifetlisiniz siz, tığın kırılmasından da anlaşıldığı üzere..
    Nazar çıkmış derler buna :)

    YanıtlaSil
  5. Hamaratlığına tığlar dayanmıyor Ya Rabbim :)
    MaşaAllah benim kuzuma, üzülme sen hiç, her şerde vardır bir hayır ;)
    :*

    YanıtlaSil
  6. HEr şerde bir hayır vardır :) üzülmene değmezzz :)
    sana bi teklifim var canım
    bak şimdi bu postu okuyosun ve sende bir D.ı.y projesine el atıp bu şer'i hayıra dönüştürüyosun :)

    http://www.cicileydi.com/2012/04/geri-donusum-tig.html

    işine yarıcak emin ol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teklifiniz kabul edilmistir leydim..hemem bloguna ucuyorum,kurtaricim benim :) biliyormusun,buyuyunce senin gibi olmak istiyorum :)

      Sil
  7. kırılan yeri çakmakla yada ocagın üstünde yak ,birleştir uzunca bir süre daha idare eder sanıyorum bende genelde oluyor .ve işin kötü yanı yeni bir tıga alışmam zaman alıyor :)gecenin köründe el işi yaparsan ve aşkla yaparsan çözüm üretmek zorunda kalıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilirdi canisi evet ama elimi rahatsiz edeceginden emindim dolayisiyla farkli bir sap ekledim ona hos oldu sanirim,insallah ilk firsatta paylasacagim..acil durumlar icin senin fikir de hic fena sayilmaz hani..gece hamaratlari icin ozellikle kesinlikle kurtarici :) sevgiler..

      Sil
  8. mor olan çok şirinmiş, küçükken bende uğraşırdım bu tarz modelleri çıkarmaya,nasıl bir çaba anlatamam :) ama küçüklüğümde kaldı ne yazık ki,şimdi yüne alerjim var dokunamıyorum :( bak şimdi bile içim bi garip oldu :) ayrıca nazardır o tığın kırılması nazar, ellerine sağlık ablacımm :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR