15 Şubat 2013 Cuma

Ihtiyacim var



Ornege ihtiyacim var,ornege ve misale..bunlarin canli olmasina ihtiyacim var..
Gormeliyim,duymaliyim..
Haliyle,tavriyla,yasantisi ve gundelik hayatin icindeki kosusturmacadaki durusuyla bana ornek olacak yo lgosterecek bir modele ihtiyacim var..
Efendimiz (s.a.s) kadar canli Efendimiz kadar dogru ve duzgun olmasa da olur,eksik olsun hatasi da olsun ama olsun boyle bir ornek ne olur..oyle ya..kim ulasabilirdi ki onun ahlakina ve yasam tarzina..derinligine suuruna..
Kaldi ki O'nu herhangi bir insan herhangi bir ferd olarak gormek buyuk bir hata ve yanilma olurdu mutlaka..
Bir ornek olmali teyzelerim,ablalarim bir ornek olmali..
Nefislerine karsi actiklari savasta nasil mucadele ettiklerini yazmalarini,gostermelerini istiyorum,buna ihtiyacim var..
Bir cok insan bilir yazi yazmayi,bir cok insan bilir yemek yapmayi,cocuk buyutmeyi..saclarini sekle sokmayi alis-veris etmeyi ve daha bir cok seyi..
Bana bunlari gostermesinler,bana bunlari ogretmesinler..bir ornek istiyorum simdi,bir ornek bulmaliyim..
Bunlari istemiyorum ben simdi..
Bir ornek bulmaliyim..birilerinde gormeliyim..
Ozendirici olsun,surukleyici olsun,gipta ile bakabilecegim "Iste ben de onun gibi olmak istiyorum"diyecegim bir ornek istiyorum..
Yeni dogan her gun yeni bir savas yeni bir cihad icin emek sarf etmek anlamina geliyorsa..
Etrafimdaki din kardeslerim de boyle savaslar icindeyse..
Bunu gormeliyim..onlarin azminden guc almaliyim..buna ihtiyacim var..

Bizzat gormek istiyorum,icindekileri bizzat bilmek istiyorum,buna ihtiyacim var..
Teknik varsa teknik istiyorum,tavsiye varsa ondan da istiyorum,yol yordam varsa ona da evet..
Ama bir el atsinlar istiyorum..
Oylesine basit ve yalin,kolay ve normal mi geciyor acaba o cihad..bilmiyorum..



..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

10 yorum:

  1. Sabır istiyorum...
    Sabrı kucaklayıp içime bağrıma basmak istiyorum.
    Göz yaşlarıyla içine akıtıp sustuğunda insan, orada kalsın istiyorum.
    Hiç çıkmasın oradan, birikim olmasın istiyorum.
    Günler haftaları, haftalar ayları, aylar seneleri kovalıyor.
    Tüm çabamızın baki yurdumuz için olan savaşımıza güç istiyorum.
    İstiyorum da O'ndan istiyorum, O'na dayanıp O'na sığınıyorum.....

    Nereden çıktı bunlar deme can.
    Yüreğim bundan başkasını konuşamıyor şuan.....
    "La havle vela kuvvete illa billahil aliyyul aziym"...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz Allah'tan guc istiyoruz O da guclu olmamiz icin bize zorluklar veriyor..

      Sabret can..


      Sil
  2. CANIM ASLINA BAKARSAN TEK TÜKDE OLSA ÖREKLER ÇOKDA İŞ UYGULAMA KISMINDA
    DEVAMLI NEFİS MÜCADELESİ
    HATALARIMIZ ÇOK DAHA DOĞRUSU HATALARIM
    RABBİM TEVBE ETMEYİ NASİP ETSİN
    ŞUURLU MÜSLÜMAN OLMAYI
    ÇOK EKSİKLERİMİZ VAR ÇOK
    RABBİM YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN İNŞALLAH

    YanıtlaSil
  3. Bu yazdıklarına cevap var can...ama bu blog âlemi kaldırmaz cevapların yükünü...
    Üstadın dediği gibi; (NFK)
    Kafdağını assalar belki çekerde bir kıl,
    bu ..... sualin kılını çekmez akıl...
    Selametle kal...umarım cevapları bulursun.

    YanıtlaSil
  4. kimse mürsidi kamil degildir,kimse kusursuz degildir guzum .
    kusursuz örnek dost arayan dostsuz örneksiz kalir buna mütekabil
    kusurlarimizdan ögrenecegiz örnek olacagiz
    örnek bu ahir zaman denen ömürde bulabilirmisin bilemem
    bulursan banada göster
    örnekmi istiyorsun?
    hz hatice, Hz aise onlari oku zira örnek kadin onlardi
    onlar gibi olabilirmiyiz? orasida muamma iste

    YanıtlaSil
  5. sevgi yazilari okumakta güclük cekiyorum
    sen bilmiyormusun ben yasli bir kadinim :)
    görmüyor gözlerim daaaaa
    okuyuncaya kadar anlim catladiiiiiii
    yazi stiline bir care istiyorum
    bilgine

    YanıtlaSil
  6. Ah be Sevgim,hangimizin ihtiyacı yok ki?
    Aslında senin o güzel yüreğin ve düşüncelerinle ihtiyacın var mı bilemiyorum.
    Hepimiz bir meşgale tutmuş gidiyoruz.Bu ne kadar doğru onu da bilmiyoruz.
    Bu devirde aradığın örneği bulursak ne mutlu bize.
    Öyle bir ahir zamandayız ki!!!
    Bence de en güzeli örnek teşkil eden kitaplara sarılmak.Dediğin gibi birini bulunca da eline eteğine sarılmak ve bırakmamak.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. örnek kendin ol yaaaa.
    gerek yok ki modele.
    içindedir.
    :)

    YanıtlaSil
  8. sevgi hanim cok güzel yazilar paylasiyorsunuz ben bu kirik turkceyle nasil yorumlayacagimi bilemiyorum cok kez ama istedigim gibi ifade edemesemde tesekkur etmek istedim severek okuyorum selamlar

    YanıtlaSil
  9. Keske bunu soylemek kadar kolay olsa o ornegi bulmak..bende istiyorum cok istiyorum hatta :( ama cok zor sanki bu zamanda, dua edelim birbirimize inşallah buluruz..

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR