10 Şubat 2013 Pazar

1,2,3,4,5,6,7 yeni kalbim var!


Hayirli sabahlar sevgili dostlarim..minik minik projeler ile evimin belirli koselerini suslemek her zaman hosuma gitmistir..
Kucucuk biseyler orerek cok zaman alan ve yoran el islerine kiyas olarak daha zevkli olduklarini dusunuyorum..
Iste bu minik kalpli duvar susu de boyle bisey..
Raflarin altina da konabilir,tablolarin uzerine de veya dolaplarimizi da suslemek icin guzel bir fikir olabilecegini dusunuyorum..
Insallah kitaplarimi tasiyan minik rafimin altina monte edilecekler ilk firsatta..
Bu guzelligi siz de gorun ve dilerseniz orun diye dolabima gelisiguzel kenarlarini baglamadan asip resimledim..


Bu uzaktan duruslari..


Bu kare ise biraz daha yakindan cekildi ;)
Ne kadar tatlilar degil mi?

Sevgilerimle..guzel gecsin gununuz..

..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

20 yorum:

  1. Hayırlı sabahlar:)Şirin duruyorlar,ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım ben bunlara ama caaan :)
    MaşaAllah mahireme benim, kim tutar seni bu hamaratlıkla ;)
    Sarıldım, öptüm ve de kaçtım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen neler hazir ettin onu goster bize asil ;) tesekkur ederim can..ufak tefek seyler benimkiler,cerezlik gibi :)

      Sil
  3. benn bunlardan yaparım kii.;)
    fikrine sağlık canısı..
    öpüyorumm
    muhabbetle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysegulum orduklerini paylas lutfen olur mu?..sarildim can..

      Sil
  4. sari kirmizi olsun bide gs amblemi olsun bide bana hediye gondersen

    cok guzel olurdu aslinda :)

    YanıtlaSil
  5. çok cici... ben de severim böyle değişik dekorasyon fikirlerini :))

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuşlar canım benim, ne güzel fikirlerin var, Maşallah★☆★

    YanıtlaSil
  7. her yerinden güzellik akan kardeşim birazcık enerjim varken sana selam vermek istedim ara beni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysem bitanem numarani kaybettim,ne olur mail at bana arkadasim :(

      Sil
  8. Hayirli olsun canim ilk firsatta ziyaretine gelecegim.

    YanıtlaSil
  9. cok sirin olmuslar ellerine saglik

    YanıtlaSil
  10. bu küçük kalpleri nasıl yapabilirim anlatabilirmisinz..

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR