20 Şubat 2013 Çarşamba

Bloga aktif mail butonu nasil eklenir?


Her blogcunun izleyicileri ve okuyuculari ile iletisime gecebilmesi icin bloguna ait bir posta hesabi mutlaka olmali..
Blog sahibi okuyucularina mutlaka bu imkani sunabilmelidir diye dusunuyorum..okurlarimizla olan iliskilerimiz ve diyalogumuz real hayata tasinmadan bile mail yoluyla mutlaka iletisim olmali.
Blogumuzda mail adresimizi duz metin olarak veya bir buton bir obje ile goz onunde bulundurabiliriz.Daha guzelini de yapabiliriz ama :)
Aktif bir mail butonu ekleyebiliriz,soyle ki ona tiklaninca direk mail olustur penceresi beliriversin direk mail gonderilebilsin..guzel bir ozellik aslinda..hem guzel hem basit..
Peki bunu nasil yapalim?..Kolayca hizlica ve hemen! degil mi?..

Bismillah..

Takip edeceginiz yol bu sekildedir..
KUMANDA PANELI>YERLESIM>GADGET EKLE>RESIM
Ardindan karsiniza asagidaki pencere ve ondaki secenekler belirecektir dostlarim..


Bos olan yerleri isteklerimize gore doldurabiliriz.
Pembe daire icine alinmis secenegini mail butonumuz oldukca buyuk oldugu takdirde isaretli kalmali..kucuk butonlar icin gerekli degildir..
Resmimizi ister bilgisayarimizdan ister web'den ekleyebiliriz..

mailto:degmesinyagliboya@gmail.com


KOD YERI yazan bolume yazilacak kodumuz yukaridaki koddur..
An itibariyle kendi mail adresimi gormektesiniz orayi kendi mail adresinizle degistirmeniz gerekmekte,yoksa butun mailler bana gelir ona gore :)

Guzel mail butonlari bulmak icin Google amcaya basvurabilirsiniz..size iki adet ben hediye ediyorum simdilik idare edin veya deneyin diye:)


Asagidaki resimde su anda blogumda mevcut mail butonumu gormektesiniz..arzu eden onu da kullanabilir ..


Hersey tamamlaninca KAYDET diyelim..eklentimizi arzu ettigimiz yere surukleyelim..
Hepsi bu kadar can!..dene bakim oluyor mu?

Yapip da yorum eklemeyeni kopekler kovalasin mi?
Kovalasin :)


Sevgilerimle..




Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

16 yorum:

  1. ÇOK TEŞEKKÜRLER , BEN YERLEŞTİRDİM BLOGLARIMA ..YAKINDA GÖRÜŞECEĞİZ SEVGİLER SİZE

    YanıtlaSil
  2. yaptım, oldu :) çok teşekkürler ablacım,Allah razı olsun, bişey daha eklendi bloguma sayende. yüreğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cepten uaziyorum canim ilk firsatta ziyaretine gelip bakacagim,sevgiler kuzu :)

      Sil
  3. yaptım ama oldu mu bilmiyorum:)
    sizinkine tıkladığımda bir sayfa açılmıyor ama

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler yaptım oldu sanırım.

    YanıtlaSil
  5. canım teşekkürler bende hallettimmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkür ederim bende yaptım :)

    YanıtlaSil
  7. dediğiniz gibi yapyım ama sayfamda zarf resmine tıklayınca hiç değişiklik olmuoyr acaba neden ?

    YanıtlaSil
  8. S.ALEYKÜM nasılsınız, sizi karşıma çıkaran ALLAH,ıma şükürler olsun bugünde mail butonumu ekledim bloğuma, ama sizinkini yürütttüm:)) hakkınızı helal edin çok çok teşekkür ediyorum iyiki varsınız...

    YanıtlaSil
  9. Nasıl görmem ben bu yazıyı!Aylarca aramıştım bulamıştım, çok sevindim şu an, çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR