13 Ekim 2014 Pazartesi

Acil Yardım!


ÇİLEKLİ SÜT kardeşimin facebook'ta akçiğer kanseri hastası için açtığı sayfaya vicdanı olan her insanı davet ediyorum arkadaşlar..

Allah'ın Rahmetinden Ümit Kesmiyor Ve Allah'ın Adıyla Bu Grubu Açıyorum.
ACİL NAKİT YARDIMI!!! AMELİYAT OLACAK 3 ÇOCUKLU YETİM VE MADDİ DURUMU KÖTÜ AKRABAM İÇİN 57 MİLYAR TOPLUYORUZ.
ÇOK ÇOK ACİL TOPLAMAMIZ GEREKİYOR BU NEDENLE HER YOLDAN (YARDIM KURULUŞLARI, BELEDİYELER, SOSYAL AĞLAR VS.) PARA TOPLAMAYA ÇALIŞIYORUZ. YARDIMINIZ KARŞILIĞINDA VEREBİLECEĞİMİZ SADECE EN İÇTEN VE EN İHLASLI DUALARIMIZ OLACAK.

Facebook'taki gruba katılıp detaylı bilgi alımı için:Acil İNSAN aranıyor.

Rabbim acil şifalar versin gücü yeten yardım etsin gücü yetmeyen sanal alemde aktif olduğu yerlerde duyursun inşaAllah..




Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

4 yorum:

  1. Acil şifalar diliyorum, dualarım sizinle...
    Sevgi hanım, dilerim bir an önce yardımlara kavuşursunuz.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Amin amin..Rabbim acil şifalar versin..

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR