19 Ekim 2014 Pazar

Binbir Etek Modelleri (ŞEMALI)


Hayırlı sabahlar hayırlı bir hafta nasip etsin Rabbim güzel etek modellerine baktıkça her ne kadar canım dikmeyi de giymeyi de istese de bebiş gelene dek böyle bir girişimde bulunmak mümkün değil..belki daha farklı bir model denenebilir veya en iyisi doğumdan sonraya ertelenebilir bu arzu..o zamana için şimdiden arşiv yaptım..!

Hangi eteğin kesimi hangi modelin asimetrisi nasıl oluyor nasıl veriliyor şuracığa kaydetmek istedim..kimse sonsuza dek hamile kalmadığı için bir gün ben de dikerim ümidimi canlı tutacağım böylece :)








Yukarıdaki bir çok modelin bu denli kolay yapılabileceğini nerden bilebilirdim :) artık biliyorum ve ilk fırsatta dikmek ve giymek için sabırsızlanıyorum..bu denli zor işlere el atamam kesemem biçemem diyen dostların kabarmıştır iştahı kendileri için aşağıdaki basit modelleri paylaşasım var :)




Yeter ki yapmak istesin yeter ki giymek istesin insan seçenek çooook :)


Şimdilik ben yukarıdaki modellere bakıyorum yine de bu tarz etekler giyesim yok açıkçası ama bişeyler giymek gerek elbette..evdeyken geniş kıyafetler ve özellikle penye eşofman ve pijamalar kurtarıcı olabiliyor ama ya ziyarete gidilecek olsa!..Eyvah! :)
İşte o zaman bu tarz bişey giyilebilir..

Sevgilerimle..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

8 yorum:

  1. Çok hoş ve cici görünüyor.Özellikle sondakiler harika. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sondakiler çok hoş da çok sis göstermiyor mu yaa bana mı öyle geliyor :)) sevgiler sağolun. .

      Sil
  2. Ben en çok ilk sarı modeli beğendim ama dikiş dikmek gibi bir becerim şimdilik olmadığı için sadece bakıp iç geçiriyorum:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kolay bir modeli var o eteğin yapılabilir biraz yoğunlaşirsaniz basarirsiniz..sevgiler :)

      Sil
  3. Sondan ikinci çok güzelmiş.Ama tabi becerebilene :)

    YanıtlaSil
  4. Sevgi'mmm canım ben geldim gönül koma ablana şu seneyi atlatayım, yaza çıkayım hayırlısıyla daha bir rahatlayacağım..

    Etekler güzel de, senin gönlün daha güzel.. Kimbilir ne faydalı bilgileri, pratik öğretileri kaçırdım.. Bir ara geçmiş yazılarında dolaşırım sessizce.. Çok öptüm ablam seni. Hayırlı günlerde kavuşalım inşallah daha sık birbirimize..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen gün bloguna girdim ama özel olarak ayarlanmış bakamadım anladım sana gönül koymak ne demek asla öyle düşünme fırsat buldukça gel fırsat buldukça geleyim..yeter ki gözlerimiz değsin kalplerimize:) sevgiler ablam öpüyorum ..

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR