22 Ekim 2014 Çarşamba

İpliklerini Düzenle! - İki Güzel DIY Projesi



Minicik küçücük şirincik bir köşe olmalı..dikebileceğin sökebileceğin..bunaldıkça kaçıp saklanabileceğin minik bir köşe..gerek dikiş köşesi gerek el işleri köşesi gerek okuma veya dinlenme veya salya sümük ağlama köşesi..bugünkü konu dikiş köşesi olsun..

Geniş bir eve ve büyük bir alana hele hele ayrı bir odayı dikiş odası olarak dönüştürene ne mutlu! ammaaa herkes aynı şansa sahip olmayıp aynı arzuya vakıf olabilir gayet tabii ki..durum böyle olunca buradaki gibi sadece bir köşeyi dikiş köşesine dönüştürmek mümkün ama asıl konu ve paylaşmak istediğim o değiiiiil :)


Paylaşmak istediğim bu güzel fikir esasen..İPLİKLER!..iplikleri kutulara doldurmak ve birbirine karışmayı önleyecek güzel bir fikir paylaşmak istiyorum..


Aslında iki fikir iki DİY yani Do it Yoruself (kendin yap)projesi..ilk alternatif ve güzel çözüm çivilere dizmektir ipliklerimizi veyaaaa...
Buradaki gibi duvara asmak!..ne kadar parlak bir fikir ba-yıl-dım!..yapımı da kolay aslında..bu incecik çubukları şişleri keserek elde edebiliriz veyaaa kürdan da kullanılabilir gibime geliyor..ama fikir güzel mi güzel yapılır mı yapılır sevilir mi sevilir türünde ..ama öyle :)


Sevgilerimle..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

7 yorum:

  1. bir köşeciğe bile razı olanlardanım...ilk fotoya bayıldımmmm

    YanıtlaSil
  2. Benim dagınık odama cok iyi gelecektir cok sevdim ben bu fikirleri.

    YanıtlaSil
  3. kasnağa çivi çakılıpta yapılabilir

    YanıtlaSil
  4. Harika bi fikir. İleride bi dikiş köşesi yapmak isteyebilitem yüksek bu fikri belleğime kaydettim tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  5. nasıl güzel bir fikir
    şuan çok ihtiyacım vardı :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Harika fikirler bayildim tesekkurler

    YanıtlaSil
  7. Resimler çok iç açıcı.Fikirler güzel :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR