8 Ekim 2014 Çarşamba

Ortaçağ Elbiselerinin Asaleti ve Çalınabilecek Detayları



Çook eskilere götürmek isterim sizi ama söz hoşunuza gidecek :)

Bu tarz giysilerin biz kadınlarda çok başka duyguları harekete geçirdiğini biliyorum..Ortaçağ dönemine ait olup günümüzde dahi giysilerimizde detaylarını kullanabileceğimiz giysilerdir benim için..



İncelik zarafet ve kadınlara her daim uzun giysilerin daha çok yakıştığını resmen haykıran bir şey olsa gerek..bu zamanda da seveni çok ama giyeni pek azdır..yine de bu tarz kıyafetlere ulaşıp sahip olmak isteyenlere güzel bir site paylaşımı postumun sonunda yerini alsın istedim..


 Tasarımcı Maria Pryor tarafından tasarlanmış çok güzel bir giysi dikkatimi çekti ve bu yayını hazırlamama sebep oldu...gerek kumaş türü gerek rengi ve gerekse detayları günümüzde de kullanılabileceğini ıspatlıyor..








Ortaçağ'a ait bir gelinliktir gördüğünüz..ve evet rengi beyaz değil tül diye bir şey kullanılmamış ama bol miktarda asalet var diyebilirim..



Daha fazlasını görmek veya sahip olmak isteyen hanımlar buraya bir göz atabilirler:ARMSTREET

Paylaşımda olan giysilerin bir çok detayını elinden dikiş gelebilenin işine yarayacağı en azından ilham kaynağı olacağını düşünüyorum..ben hepsini sevdim ve hepsinden bir şeyler alarak bu tarz bir kaç giysi dikmeyi isterdim..müsait zamanda ..yani,belki bir gün :)

Siz sevdiniz mi bilmem ama ben bakmaya doyamıyorum :))

Sevgiyle kalın Allah'a emanet olun dostlar..





Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

18 yorum:

  1. Hepsi harika ne güzel tarzları. Bu donemde moda diye sundukları çer çöpten başka bir şey değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de öyle düşündüm dolabımdaki giysileri düşünerek..bu zamanda giydiklerimiz ne ki :(

      Sil
  2. Hepsi birbirinden muhteşem..Asalet başka bir şey..

    YanıtlaSil
  3. Ben de pek severim bu salaş ama şık tarzı;)

    YanıtlaSil
  4. ÇOK GÜ<ZEL SEVERİM ESKİLERİ

    YanıtlaSil
  5. Tarihi aşk romanlarını sevdiğim gibi o zamanların kıyafet tarzını da severim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aşk romanlarını çok anımsatıyor haklısınız :)

      Sil
  6. Özellikle yazının kapak fotoğrafındaki(o ilk fotoğraf) tasarım beni benden Aldı. Çok değişik bir ruh hali içine girdim :) çok asil...

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten çok zarifler. Bende hep sevmişimdir orta çağ kıyafetlerini. Kesinlikle daha özenli ve kadınsı duruyor.

    YanıtlaSil
  8. Harikalar gercekten keske dikebilsek bu postuda sozde modacilar keske gorebilse anlayabilse.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönderelim kendilerine de görsünler naciyem :) elbiselere 300 tl istemeyi bilmek kolay hele bir de burdan bakıp yapsınlar :)

      Sil
  9. Şahane hepsi ya, ben de çok seviyorum. Hatta eski olan her şeyi seviyorum :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR