13 Ekim 2014 Pazartesi

Doğaya Son Kaçışlar


Hayırlı sabahlar tüm canlara..Kurban bayramının ardından elimin neden bilgisayara pek fazla gitmediğini bayram boyunca ve sonrasında çekilen resimlere bakınca anladım..

İnsanın doğanın içinde olmak gibi bir ihtiyacı var..Kimseye çarpmadan kimseye takılmadan ve gözlerini sürekli olarak büyük yapılar yormadan ruhunu tenhalığa doğaya ve huzura teslim edip kaptırma gibi bir ihtiyacı var..

Günlük yaşantım her ne kadar kısmen sakin olsa da gerek evin işleri ve ihtiyaçları gerek hamileliğim ve çocuklarımın ihtiyaçları içinde zaman zaman bunalabildiğimi biliyorum..
Bu doğaya kaçışlar deşarj olmamıza kendimizi rahat hissetmemize en büyük etken oluyor..


Dört duvarın arasına henüz tam olarak kapatılmış değiliz elbette..havalar oldukça güzel sıcak ve keyifli..toprakta oyun oynamak da keyiflidir sonuç onu gösteriyor çocukların ne denli oyuna yoğunlaştığına bakarsak..


Doya doya ancak kendi salıncağın varsa sallanırsın..sırasını bekleyenler de varsa daha bir keyiflidir :) her eve toprak her eve salıncak gerek..


Sıradaki kareler şehrin dışında bulunan bahçeli köy evimizin bahçesinde yetişen güzelliklerdir..sözlerin yetersiz kaldığı da aşikardır..














Soğuyacak havalar yavaş yavaş..saatler de değişecek..ve tüm manzaralar kışı hatırlatacak bir kaç gün sonra..son güzel ve güneşli günlerin tadını çıkarmak gerek..en güzel şeylerden biridir..bedavadır..unuttuğumuz güzelliklerdendir..

Çıkabilenlere çıkın demek..bakabilenlere görün demek geliyor içimden..

Güzel bir gün geçrmeniz dileğiyle..



Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

5 yorum:

  1. Harika yaaa.İnsan dışarıya koşmak istiyor bu resimlere bakınca. :)

    YanıtlaSil
  2. Sevgiciğim sen başlı başına terapi yapmışsın doğa ile içiçe olmayla. Ben de yazı senin gibi geçirdim pek nete giremedim ama artık burdayım. Geçmişye olsa bayramın kutlu olsun güzelim. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sesin soluğun kesiminde Eyvah yoksa Özlem abla da mı buraları bıraktı düşündüm ta ki bugün ve dünkü yayınları görene dek..güzel vakit gecirmene sevindim hemde çok benden de sevgiler senin de geçmiş bayramın kutlu olsun Rabbim tekrar yasatsin inşaallah ..

      Sil
  3. toprağa basaydınız bol bol..hiç narı ağaçta görmemiş biri olarak görünce böyle bi mutluluk düştü yüreğime,içim ısındı:) sevgiler

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR