11 Ekim 2014 Cumartesi

Şablon Çekilişimiz var-Buyurmaz mısınız Dostlar?



Instagramda duyurusu yapılan şablon çekilişim dün yayına girip start'ını almıştır dostlar..
Yepyeni pırıl pırıl bir blog görünümüne sahip olmak isteyen dostlar yukarıdaki şartları yerine getirerek çekilişe katılma ve tabii ki kazanma şansını elde edeceklerdir..

Instagramda geniş takipçi kitlesi ile @mutfakgram ve blog dünyasındaki adı www.mutfakgram.com takibi unutmayalım..

Hayırlı olmasını dilerim herkese bol şans!..



Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

20 yorum:

  1. Bu cekilise sadece instagrami olanlar mi katilabiliyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Şule Instagram ve blogu olanlar katılabilir canısı..sevgiler.

      Sil
  2. instagramım yok benim blogda damı tağ le paylaım olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Instagramda da paylaşım ve takip şartların arasındadır arkadaşım :(

      Sil
  3. Sadece blog uzerinden takip etmek ve gorseli paylasmak yeterli midir? Cunku instagram hesabım yok :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Instagram şartlardan biri olduğu için oradan da takip etmeniz gerekmektedir.

      Sil
    2. anladımm:(( evde yaramaz bir bıdık olunca ne tablet kaldı ne telefon:(

      Sil
  4. şimdi ben hepsini yaptım inşallah sayfada da doğru yayınlamışımdır. o şablonu istiyorum benim olmalı,bak bu saatte çocuğu uyuttum da geldim :) instagramda lylkoc olarak bloglarda ayakkabı modelisti olarak takipteyim,ayrıca gerçekten çok zarif tasarımlarınız var kim istemez ki! inşallah şanslıyımdır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol şans diliyorum arkadaşım dilerim gerçekten isteyene çıkar :)

      Sil
  5. Süpersin ,süper bir çekiliş..Sevgicim:) Bence kimse kaçırmasın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun Nurşencim teşekkür ederim balım .:)

      Sil
  6. Instagram'da takip ettim,Asli Seymen olarak.Blogları takip de ettim. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  7. Yorum yazmıştım ama göremiyorum.... sanırım onaylandıktan sonra yayınlanıyordur.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz hanim dilerseniz bir daha yazın her hangi bir yorumunuz ulaşmadı sevgiler.

      Sil
  8. Merhaba,
    Bahceperim ismiyle takip ediyorum.
    İnstagram da bugün sizi ve mutfakgramı da takibe aldım. Blogda da yayınladım.
    http://bahceperim.blogspot.com/2014/10/degmesin-yagli-boyadan-sablon-cekilisi.html
    İyi akşamlar

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR