27 Ekim 2014 Pazartesi

Pratik Hamile Giysileri Yapalım (DIY)

Detaylı anlatım ve yapımı BURADA

Hamilelik döneminde bir çok giysinin üzerimize olmayışı ekstradan alış veriş anlamına gelebilir..şık bir anne elbette ki kendini ihmal etmeyecek ne de doğuma kadar rahat kaldırıp dolaba tıkayacak güzel giyinme fikrini..ev dışı aktivite ve ziyaretler için bir kaç güzel kıyafet almak yeterlidir bu dönemde güzel görünmeye ancak hamile bayanalrın çoğunlukla zamanlarını evlerinin huzurlu ve rahat ortamında geçirdikleri için kendilerine son derece pratik rahat kıyafetler gerekmektedir..

Ekstra bir alışveriş yapmadan bir kaç güzel DİY projesini paylaşmak istiyorum..her projenin altında ilgili bilgilere ulaşım eklenmiştir..

Detaylı anlatım ve yapımı BURADA


Detaylı anlatım ve yapımı BURADA


Detaylı anlatım ve yapımı BURADA


Detaylı anlatım ve yapımı BURADA


..daha fazla resim BURADA


Her biri oldukça kolay ve pratik olduğundan yapmak isteyen hanımların zorluk çekmeyeceğini düşünüyorum..kolay ve rahat bir hamilelik dönemi dilerim..

Görüşlerinizi eksik etmeyin canlar..
Sevgiler,güzel bir gün geçirmeniz dileğiyle..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

2 yorum:

  1. Cok guzel ve basit gorunuyor. Denenebilir

    YanıtlaSil
  2. Hamilelere herşey yakışır sevgiciğim..
    Allah olmayanlara da nasip etsin
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR