1 Ekim 2014 Çarşamba

Sen Kimsin Bebeğim?



Burada bir abin bir ablan küçük bahçeli bir evin var..
Burada mahalle tabirine tamamen uyan ve tüm anlamıyla her günü yaşayan bir yer var.
Sabahları kapılarının önünü süpüren komşu annelerin var..balkonlarında yatak yorgan havalandıran teyzelerin var..
Senin akranın olacak birlikte sokakta oynayacağın bir kaç arkadaşın var..
Gün boyunca arabaların altında saklanıp hava kararmaya başlayınca sokaktan geçen ve mahalleli olmayana çılgınca havlayan köpekler var..

Alacalı siyah beyaz kül rengi hatta Van kedileri cinsi görünümlü kediler var..
Küçük mavi minaresi olan bir camii var..ezanını çoğunlukla çocukların okuduğu bir cami..

Yola çıkmış geliyorsun..
Geleceksin Allahın izniyle..
Bir düzenin içine bir düzenin üçüncü yavrusu..
Sen..

Sen kimsin bebeğim?
Kimin o eller kimin o ayaklar..bu hafif hafif tepinmeler,tekmelemeler kime ait?
Kimin canı çeker tatlıyı,tuzluyu?

Sana ne renk yakışacak ve senin bu mahallede bu evde bu dünyada en çok sevdiğin kim olacak en çok sevdiğin şey ne olacak bebeğim?..

Şu anda minik bir canlı..bir su damlasından yavaş yavaş anbean günbegün gelişen bir canlısın..
Önce başın sonra yavaş yavaş gövden ardından ellerin ayakların..yüzün..
Gözlerin dudakların burnun şekilleniyor..

Bunların yanısıra kişiliğin bunların yanısıra kaderin bunların yanısıra yaşayacakların ve yaşayacaklarımız..
Şimdilerde seni kimse bilmiyor..şimdilerde sen hiç birimizi tanımıyorsun henüz..
Oysa daha şimdiden çok zengin ve kalabalıktır etrafın..
Seni sevmek için kaç yürek hazır bekliyor bilir misin bebeğim?

Kaç göz merak ediyor gözlerini ve kaç kol bekliyor bilirmisin bedenini sarmayı?
Sen kimsin bebeğim?

Saçı lüle lüle bir kız mı yoksa bakışları keskin bir delikanlı mı?
Rabbine secde edecek güzel bir kul mu yoksa isyan edecek biri mi?

Tam zamanında geldin bil..
Bil ki hiç bir şey ayarlı planlı hiç bir şey düzenli olmadı..
Allah istediği anda ailemizin şu anki kıvamına ulaştırdıktan sonra sevgimizi ve bağlarımızı gönderdi seni..

Allahın planı Allahın lütfusun..
Ama kimsin henüz bilmiyorum bebeğim..

Tam olarak ne zaman gelirsin tam olarak nasıl olursun bilmiyorum..
Bilemem gözünün rengini bilemem teninin miskini bilemem bakışının derinliğini bilemem boyunu bilemem kilonu bilemem kaderini..

Yola çıktın geliyorsun bebeğim..
Bilemiyorum yolculuğunun nasıl geçtiğini.
Nelerden veya hangi evrelerden geçtiğini..bilip bilmediğini bizi..
Bilemem ne zaman tam olarak geleceğini..

Bildiğim bir gerçek var bebeğim..
Ben tanımıyorum henüz seni..
Sen tanımıyorsun henüz bizi..

Bildiğim bir gerçek daha var bebeğim..
Ne gözüne,ne yüzüne ve boyuna ne posuna,ne kaderine ne huyuna müdahale ediyor annen..

Havale ettim bu yüzden seni Rabbime..Emanet ettim..
Nasıl ki o seni bize emanet ettiyse..
Onun kadar mükemmel ve kusursuz olamayız belki ama..Burada bir abin bir ablan küçük bahçeli bir evin var..
Burada Allahın emaneti olan seni merak ve heyecanla bekleyenlerin var..
yatağını yorganını biz seçeceğiz bebeğim ..gerisini Allah bilir gerisini Allah seçiyor ve yaşatıyor gerisine Allah Kerim bebeğim..



Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

41 yorum:

  1. Sen kimsin bebeğim?
    Kimin o eller kimin o ayaklar..bu hafif hafif tepinmeler,tekmelemeler kime ait?
    Kimin canı çeker tatlıyı,tuzluyu?......
    Kim olduğunu Rabbimiz'den başka kimse bilemez ama böyle güzel düşünen,güzel hisseden bir annenin evladı olduğu kesin...Ki o emanete hakkıyla sahip çıkacağınız da bir o kadar açık...Ve hala değerlerini kaybetmemiş insanlar arasında,yaşanası bir mahallede büyüyeceği de...Bu yüzden güzel bir bebeğiniz,evladınız olacak inşallah......Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip eylesin...

    YanıtlaSil
  2. Allahım yolunu, bahtını açık etsin minik yavrunun.

    YanıtlaSil
  3. çok hoş bir yazı sağlıcakla gelsin inşallah

    YanıtlaSil
  4. Oncelikle bebeginn hayirli olsun...Rabbim seninde bebegininde yar ve yarsimcisi olsun.

    YanıtlaSil
  5. ah ahh sabah sabah yüreğimi sızlattı yazınız.nasıl güzel nasıl içten..benim de beklediğim bir bebeğim var,hasretle,umutla,duayla...ne diyeceğimi bilemedim.ağlamamak için zor duruyorum.elinize,dilinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabbim hayirlisiyla saglikla kucagimiza almayi nasip etsin..sevgiler.

      Sil
  6. Ne guzel duygu. O duyguyu bilmedigim halde nasıl yüregimde hissetim. Umarim en guzel bir sekilde calar kapiyida, en salih insanlardan biri olur dunyada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabbim isteyen herkese nasip etsin canim Allah razi olsun sevgiler.

      Sil
  7. :) MaşaALLAH. Rabbim yuvanı, çocuklarını korusun büyütsün huzurlu ve imanlı etsin. Bebeğini de sağ salim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin. Duygulandım istedim bende bir bebeğim olsa istediğim insandan diye.. Rabbim bana da nasip etsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur insallah hic belli olmaz hayat suprizler ve guzelliklerle doludur canisi.

      Sil
  8. Çok sevindim,Allah tamamına erdirsin ,sağlık ve mutlulukla kavuşmayı nasip etsin. :)

    YanıtlaSil
  9. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Çok sevindim, hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  10. Tebrikler canım.Sağlıklı doğar,mutluluk getirir İnşallah size. :)

    YanıtlaSil
  11. Hayırlı olsun. Sana ve evine hayır, bereket ve sonsuz mutluluk getirsin:) Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin. Allaha emanet ol. Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saolasin Fatmacim Allah razi olsun hayirli olur insaAllah.

      Sil
  12. Çok sevindim! Hayırlı olsun...
    Sağlıklı ve sıhhatli bir şekilde yavruna kavuşmayı yüce rabbim nasip etsin.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  13. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Ailenin kendini tastamam hissettiği, huzurlarına, mutluluklarına biri daha ortak olsun diye istedikleri biri olman büyük şans minik yavru. Hayırlı olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzel dua ve dileklerin icin Allah razi olsuncanim cok tesekkur ederim.

      Sil
  14. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Allah hepinizi birbirinize bağışlasın, sağlıklı, huzurlu ömürler versin inşallah.

    YanıtlaSil
  15. Burada da onu saramasada koklayamasada cok sevecek bir teyzesi var.. Rabbim güzel günler yazsin..Sağlikla sihhatle yasasin

    YanıtlaSil
  16. Sağlıkla gelsin bebeğin 😊

    YanıtlaSil
  17. Canım, Allah sağlıkla kavuştursun birbirinize .. hayırlı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun Baharım duana amin diyorum Rabbim olmayanlara da versin sevindirsin dilerim ki..sevgiler.

      Sil
  18. cok guzel anlatmisin duygularini..icindekileri
    birkac kez okudum,,dahada okuyabilirim..
    allahim hayirlisi ile gelmesini nasip etsin,,,opuyorum seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım Allah razı olsun..yazarken bende duygulandım çok başka duygular Rabbim tatmayanlara da tattırsın dilerim ..sevgilerimi gönderiyorum.

      Sil
  19. Sevgi'm,gözünaydın,Allah sağlıkla tamamına erdirsin.Salih,hayırlı evlat olsun inşallah.Bu arada geçmiş bayramında mübarek olsun.Selam ve sevgilerimle...Allah'a emanet olun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun ablam senin de geçmiş bayramın mübarek olsun Rabbim nice bayramlar nasip etsin duana amin diyorum sevgilerimi saygılarımı gönderiyorum çok çok öperek :)

      Sil
  20. Ne kadar içli bir yazı, annelik duygusunu henuz yasamadim ama duygudan duyguya suruklendim resmen.Allah sag salim kucaginiza almayi, sevgiyle buyutmeyi nasip etsin insallah:)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR