9 Mayıs 2013 Perşembe

BLOGLOVIN Butonunu Sectin Mi? (Shabby Style)

 

Selamunaleykum hayirli sabahlar hayirli cumalar sevgili dostlarim..oldukca durgun bir donem gecirdikten sonra ve biraz uzak kalinca blogdan (eskisine nazaran aktivitelerim ve ziyaretlerim bakimindan) bu gun sevgili dostlarima ugrayamadigim icin cici yayinlarini gordugum halde (cepten) yorum yaparak sesizi ve varligimi belli etmedigim icin bir ozur niteliginde olan bu ozel tasarlamis oldugum BLOGLOVIN butonlarini hediye etmeyi arzu ediyorum..

Bunlar ilk serim..yani bu serinin adini SHABBY STYLE olarak adlandirip bunun ardindan iki seri daha tasarlayip paylasmayi dusunuyorum..

Digerleri daha modern-minimal ve daha canli renkli ve belirgin tarzda olacaklar insallah.. Asagidaki butonlardan begendiklerinizi bilgisayariniza indirdikten sonra BLOGLOVIN hesabinizin linkiyle baglayip blogunuzda kullanabilirsiniz..boylece ziyaretcilerinize hem BLOGLOVIN'de oldugunuzu hem sizi izlemeye alma imkanini tanimis olursunuz..suslemis de olursunuz blogunuzu :)

Buyurmaz misiniz??



























Butonlarin blogla nasil ekleyecegini henuz bilemeyen dostlar icin ozel olarak asagidaki gorsellerle izah etmeye calistim,dilerim istifade ederler..


KUMANDA PANELI'nden YERLESIM diyoruz
Karsimiza cikan pencerede GADGET EKLE dedikten sonra beliren listeden RESIM gadget'ini secip yukaridaki resimde ilgili yerleri doldurduktan sonra arzu ettiginiz konuma surup KAYDET deyip cikiyorsunuz :)

Kolayliklar diliyorum..kullanacaklara hayirli olsun,yardim isteyen dostlarima cekinmesinler diyor ve huzurlarinizdan ayriliyorum simdilik..

Soru ve goruslerinizi yorum kutusuna yazabilirsiniz..

Sevgiler..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

20 yorum:

  1. Cehaletimi hoş görünüz, benim önce bloglovinin ne olduğunu, ne işe yaradığını araştırmam lazım :))

    YanıtlaSil
  2. Günaydıınnn..
    Ama ama ama ben hala hastayım keyifsizim mutsuzum :(
    Bana her şey yakışır ama sence hangisi Sevgimmmm
    Biraz sonra mailine limoncukları göndereceğim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazara geldin nazaraaa :(( bekliyorum limoncuklarimi :)

      Sil
  3. Hepsi harika diğerlerini de çok merak ediyorum ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. sen yaparsın da kötü olur mu.. elbette zarif, çekici, şık olacak (:

    YanıtlaSil
  5. hayırlı cumalar kuzum.
    eline sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Canımsın hayırlı cumalar,çok güzel şeyler yapmışsın yine,bende bloğuma istiyorummm:)önce yapılışını ayrıntılı okumam lazım beynim kazan gibi bugün hemen anlayamam canısı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar nimet o kadar dert..ne kadar dert o kadar sabir..ne kadar sabir o kadar cennet :) sevgiler,tesekkur ederim canim.

      Sil
  7. ellerinize sağlık hepsi çok güzel olmuşlar ama benim sorunum seçim yapamamış olmak...

    YanıtlaSil
  8. Bloglovin gerçekten gerekli mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Izledigimiz bloglari bulabilmek icin guzel bir alternatif.

      Sil
  9. AHH BEN O BUTONA BASTIĞIM ANDA SAYFAMI KAPATIRIM:))PANİKTEN... ÖYLE ALIŞTIM Kİ SİZLERE YORUMA GİRDİĞİMDE KARŞILIKLI KONUŞUYORUZ HAVASI VAR BENDE... BİR EDA BİR EDA SORMAYIN... YOLLARSANIZ YOLLAYIN BEN BASAMIYORUM...KORKARIM

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR