22 Mayıs 2013 Çarşamba

EZEL'LE-Her gune bir tarif-Sablon Tasarimi


Selamunaleykum sevgili kardeslerim..
Blogdan uzak oldugum surece sesime ses veren destegi ve guzel yonlendirmeleri,dinleyen kalbiyle yardimlarini esirgemeyip onca telas onca isi gucu ve yogunluguna ragmen yanimda olan herkese tesekkur ediyorum ..
Bu guzel insanlardan birisi de EZELLE blog sahibesi can Fatmam..

Elimin uzun sure klavyeye gidemedigi bir donemde Fatmam icin ozel olarak kendisine ve ziyaretcilerine enerji verecek capcanli bir tasarim hayal etmistim..insallah o canliligi ve tazeligi yakalamisimdir kardesim :)..



Sevgili kardesimin bloguna mutlaka ugramanizi guzel tariflerini evde bulunan malzemelerle denemenizi tavsiye ederek canli olarak sablon tasarimini da gormek icin:Ezel'le demeniz yeterli..

Bugun cok guzel bir kurabiye tarifi var ki her anne bocuklerine bundan yapmali,once ben :)



Sablon tasarimlariniz icin detayli bilgi buradan alabilirsiniz:Bende istiyorum



Allah verimli,bereketli,suurlu bir gun gecirmenizi nasip etsin kardeslerim..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

12 yorum:

  1. Ablacım yeniden hoşgeldin :) yeni tasarımında çok güzel olmuş. Mutlu oldum seni gördüğüme :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Canim burdasin ne güzel seni blogun basinda görmek :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eksik olma kuzum sicacik yorumun icin tesekkur ederim.

      Sil
  3. Günün aydın,
    Ağzın datlu,
    Bedenin sağlıklı,
    Sevdiklerin yanında,
    Ben hep aklında olayım güzel insan :)))

    YanıtlaSil
  4. Canımsın,seni tanıdığım için hem şanslı hem mutluyum,aramıza dönmene çooook sevindim,çok değerli postlarının devamını bekliyorum,bloğumun baş mimarı olarakta kattığın yenilikler için yardımsever ellerine ve o sevgi dolu yüreğine sağlık.Hakkında herşeyin hayırlı olmasını diliyorum,Allah ta bana sağlık verdiği sürece bende tariflerimle bloğumu beslerim:)Senin için dondurucuyada birşey attım,Allah birlikte yemeyi nasip etsin,sürpriz:)Sevgiyle ama bizimle kal:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatmam gunlerce destegin,sicakligin ve samimiyetinden dolayi ben tesekur ederim kardesim,Allah rzi olsun guzel dualarin ve dileklerine kalben hepimiz icin amin diyorum canim.

      Sil
  5. Selamün Aleyküm...Tekrar aramıza katılmanıza çok ama çok sevindim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vealeykumselam kardesim sag olasin Rahman razi olsun,seni burada tekrar gormek guzel :)

      Sil
  6. güzel yorumun için çok teşekkürler...şablon için ellerine sağlık.harikalar..şablon olayının hem zor hem zevkli hem de br o kadar bilgi gerektirdiğini bilirim o yüzden ayrıca emeğine sağlık.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim sag olasin..evet mesakkatlidir biraz ama zevki derdinden cok oldugu icin terapi mahiyetindedir benim icin..sevgiler canim,gelmene sevindim.

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR