2 Mayıs 2013 Perşembe

Keşf-i Blog-NurSalkımı



Selamunaleykum dostlarim..
Hep gulmek..guldurenin pesinden gitmek veya yaninda olmak guzel olsa da bazen insanin kalbi daha sicak,ruhun dinlenebilecegi renklerin az oldugu isiklarin los yandigi ortamlar ve insanlar icinde ve yanlarinda olmayi da arzulayabiliyor..
Sessizce takip ettigim ve sizinle paylasincaya kadar yorum yapmayacagim bloglardan biri de sevgili NURSALKIMI..hem sessiz takip ettigim hem de izlemeye dahi almadigim ama mutlaka ziyaret etmekten zevk aldigim bir blog..

Nasil bir renk bilmiyorum..nasil bir ruh dokusu bilmiyorum..ama oyle yakin hissediyorum ki kendimi ona..

Iste bu yuzden bugun yine bloguna girdigimde gunun kesfedilecegi ve paylasilmasi gereken blogu onun blogu olsun istedim..

Okuyuculari ve sevenleri coktur..okunasi bir kalemi dinlenesi bir sesi..susulasi bir yeri var..

Henuz goremeyenler..henuz ziyaret etmeyenler icin tavsiye edebilecegim huzurlu bir blogdasimdir..
Dedigim gibi hep sessiz izledigim bir blogdur..varligimi yorumlarla hissettirmesem de yeri cok ozel kalbimde..



Diyor ki:

Hadi Tut Canan..! Hadi tut da gönlümü, unutsun acılarını! Hadi kanattığın yarama ellerini sür! Sür ki; Terinin tuzu biraz daha yaksın canımı..! Hadi Acıt beni! Senin yangınında kor olmak bile hoş... Sanki hayalleniyor rüyalarım, Hadi bir umut ol, dimağ et bana! Hadi sevda ol gözyaşlarıma, Ol ki, her dem de biraz daha çağlasın... Ne olur bırak! Bari umudum baki kalsın! Hadi Ey Yar..! Gözlerimde ki feri söndürme! Hadi yalanda olsa son defa bak gözlerime, Ve Gülümse!!! Ben.. Ben, seni özledim sadece..

Bir bakima gitmek gerekiyor bazen ozel insanlara..bir sekilde ozel oluslari ozellik katiyor insanlara..

Severek okuybileceginiz kendinizden bir cok sey bulabileceginiz bir blogdur..
Okuyamayanlar muzigin tadini cikartabilirler..o bile izlenmesi icin guzel bir sebep..

Sevgilerimle..karsinizda NURSALKIMI..bu gun Kefilim dedigim blog..

Umarim blogunu resimledigim icin bana kizmamistir :)

Guzel gecsin gununuz..

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

2 yorum:

  1. Derin bir dünyası varmış belli ki:)

    YanıtlaSil
  2. Paylaşım için teşekkür ederim canım.
    Neden kızayım, birileri tarafından sevilmeye değer bulunmak gerçekten çok hoş..
    Böyle yazılar, yorumlar görünce iyi ki açmışım bu blogu ve paylaşmışım diyorum..

    Çok teşekkür ederim, gerçekten çok duygulandım..

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR