11 Mayıs 2013 Cumartesi

Tek iken sen


Tek iken sen ve tek olandan dunyaya getirlmisken sende olmayanlari kendisinden de olmayandan aldin.
Yerlestirildigin sicak yerde bir damla iken et oldun kan oldun sonra can oldun nefes oldun hareket oldun.
Aglayisin yuz guldurdu,gelisin yer acti,yer ettin adin kondu.
Tek iken sen bir kadinin kucagina girdin kalbine sindin eline degdin.
O kadinin eline ki ki Allah cocuk kullanma kilavuzunu
Evlat buyutme formulunu
Cocuk yetistirme yollarini da gostererek en guzel bileti koymus oldu avucunun icine..

Kulum..seni anne yaptim..
Kulum..secde eden eyle..
ummete hayirli eyle.
Benim icin kul 
Resulum icin onurlu ummet eyle..dercesine..

Anneler gununuz kutlu olsun..mubarek evlatlariniz yureginizden opsun.. 



Hayirli pazarlar :)



Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

12 yorum:

  1. Allahım banada hayırlı iken hayırlı bir zamanda nasip etsin inş o duyguyu tatmak istiyorum tadar gibi oldum ama olmadı kısmet değilmiş ama tekrardan istiyorum çünkü bence dünyanın en değerli şeyi o mis kokulu günahsız bebekler....kirlendikçe kalplerimiz kötü düşündükçe o koku gidiyor ...yazınızı çok beğendim hayırlı pazarlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dunyada her cisim ve nesne bozulmaya mahkumdur kardesim..fani dunya iste.,Allahim cennette de beraber olacagimiz hayirli evlatlar nasip etsin insallah,sevgiler.

      Sil
  2. Hamd olsun yaradana bu duyguyu tattırana
    Anneler günün kutlu olsun,hayırlı pazarlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razi olsun can..senin de anneler gunun kutlu olsun.

      Sil
  3. Allahım isteyen herkese o duyguyu tattırsın inşallah. Anneler gününüz kutlu olsun....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suphesiz en buyuk lutuflardan biridir insallah hayirli ise nasip etsin Allahim,cok tesekkur ederim yorumunuz icin blogunuza ulasamadim link verirseniz ziyaret etmek isterim.

      Sil
  4. SEVGİM HAYRANIM SENİN YAZILARINA
    NE GÜZEL İFADE ETMİŞSİN DUYGULARINI
    SENİNDE ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN Bİ TANEM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacim tekrar hosgeldin Allah razi olsun anneler gunun kutlu olsun :)

      Sil
  5. ELHAMDÜLİLLAH ALLAH üç tane evlat bağışladı çok şükürler olsun , bende sizin ve tüm annelerimizin anneler gününü kutluyorum, dünyadaki hangi varlık yüzünü bile görmeden sesini duymadan onu tüm varlığıyla bekler ve sever ANNELİK böyle bir şey işte,onu canımızda kanımzda tüm benliğimizde hissettiğimiz an ne güzel bir duygudur,RABBİMİZİN bize ne kadar güzel bir lütfu inş evlat hasreti çeken tüm kardeşlerimede bu duyguyu tattırır,selamlar sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin kardesim insallah ..Allah sizi birbirinize bagis'asin sizin de anneler gununuz kutlu olsun dilerim..sevgiler.

      Sil
  6. Her anne binlece kez şükretmeli Rabbine .Ne büyük ninettir evlat bunu benim gibi yıllarca anne olmak için çaba gösterenler bilir.Rabbim bana ve bütün isteyenlere de bu duyguyu tattırır inşaallah .
    Bütün annelerin de günü kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razi olsun Nurbanu hanim insallah cok tesekkur ederim..takdir'i ilahi elbet hayirlisini verir kullarina Allahim sizi de sevindirsin dilerim,sevgiler.

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR