24 Mayıs 2013 Cuma

Huzur kosemize konserveden mumluk


Selamunaleykum hayirli sabahlar,hayirli cumalar sevgili kardeslerim..

Serin gunler sicak gunlerle yer degistirmeye basladi yavas yavas..her yil evimizin bir uzantisi olan dis yasam alanimiz cici balkonumuz icin ne zamandir biriktirdigim konserve kutularina bir et atti oglum..resimdeki kutular Nescafe&Pinar peynir kutularidir canlarim..


Bir civi ve bir tas yardimi ile oglum kendince delerek her birini boyadi..boylece kendisine de guzel bir ugras olmus oldu :)


Cocuklugumuzda hep yaptigimiz bir seydi konserve kutularini delmek ve asmak..iste yine cocuklugumu hatirlatan kolay ve nostaljik bir projenin sonucu..kutular delinip boyandiktan sonra icine vanilya kokulu mumlar kondu ip ile baglanip balkona asildilar..ki bu balkon..


Namazlarimizi kildigimiz..gunun her ogununu orada yedigimiz,ozellikle Ramazanda burada oturmaktan buyuk keyif aldigimiz,cok sicak gecelerde ailece uyuyabildigimiz,sineksiz,sivrisineksiz ne bocegi ne tasi topragi ve en onemlisi cevrede goze batmayan balkonda oturanlarin ne yaptigi gorunmeyen yaz aylari icin en ideal mekanimiz konumundadir ..


Kitap veya Kur'an okumak icin de cok guzel bir kosedir..biraz Kur'an okursun sonra basini kaldirip manzarayi seyredersin..tefekkure sevkedilirsin farkinda olmadan..


Uzak diyarlara,luks tatil yerlerine konforlu mekanlara ihtiyac duymuyoruz bu yuzden..burasi kesinlikle bizim kosemiz..kimsenin ne gozleri ne de bakislariyla mudahale edebildigi ozel alanimiz..
Gunun sicak ogle saatleri disinda oturdugumuz ve kisaca burada yasadigimiz evimizin en aktif bolgesidir..ozellikle de dolunayli gecelerde burada olmak belki de en guzel duygulardan biridir..bilmem ki :)

Konserve kutularini bu sekilde degerlendirdik..balkonumuza asarak biraz daha sicak bir ortam olusturduk dostlarim..elinizdeki konserveleri atmamanizi tavsiye ediyorum kesinlikle..dileyen saksi olarak da kullanabilir..bir iki dokunusla yepyeni bir gorunume burunebiliyorlar.

Konserve kutularini degerlendirme ile ilgili tavsiye ve onerileriniz varsa paylasmaniz beni mutlu edecektir canlarim..

Sevgilerimle..
Hayirli cumalar..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

38 yorum:

  1. Balkonunuz çok şirinmiş, kutularda çok orjinal bir fikir olmuş. Elinize sağlık ablacımm :) Huzur dolu günlere inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canisi Rabbim herkesin huzurunu artirsin insallah,sevgiler :)

      Sil
  2. Afferiiiinnnnn oğluma ellerine sağlık süper olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Fikir muhteşem,

    Balkon şahane,

    Fotoğraflar iç açıcı :)

    Bol mutlu huzurlu keyifler...

    YanıtlaSil
  4. ilk resimlere bakarken, ne harika fikir diyordum..
    sıra son resimlere gelince, boşver kutuyu, balkon harika asıl dedim :)
    orada Kur'an okuyup, tefekküre dalmak ne güzel olur :)
    Allah huzurunuzu daim etsin ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin insallah canim tesekkur ederim yolun duserse de bu diyarlara mutlaka beklerim :)

      Sil
  5. Geri dönüşüm çalışmanız harika olmuş.
    Güzel balkonunuzda huzur ve mutlulukla geçirin günlerinizi inşallah.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim cok tesekkur ederim Allahim sizin de huzur ve mutlulugunuzu artirsin.

      Sil
  6. Ne güzel bir uğraş bulmuş kendisine.. bence çook güzel olmuş, ellerine sağlık oğlunuzun. Huzur köşesinizden huzur eksik olmasın.. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok guzel bir ugrasti gercekten dilerim daha fazla bu tur ugraslari bularak degerlendirerek ve ureterek gecirir vaktini..
      Sevgiler canim,cok tesekkur ederim.

      Sil
  7. Hem konserve kutularına hem de balkonuna bayıldım.
    Çok güzel bir köşe kurmuşsun kendne.

    Maalesef artık evlerin balkonları böyle geniş olmuyor. Ben de çok istedim büyük bir balkonum olsun ama olmadı.

    İmrendim yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buyuk balkonlari kaldirdiklari gibi bahceleri de avlulari da yok etti modern mimari..
      Oysa pek guzel olur guzel gunleri olabildigince disarida gecirmek..
      Cok tesekkur ederim canim belki bir gun Allahim gonlune gore verir bilinmez ki :)

      Sil
  8. Off ne kadar imrendim o balkona öyle , hafiften esen ılık rüzgar , sıcacık çay , okunacak bir kaç sayfa kitap tatil merkezlerinin onlarcasına bedel :) keyifli anlarınız şükürle dolsun , sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ..kesinlikl!

      Rabbim sukurlerimizi artirsin cok guzel soyledin arkadasim,tesekkur ederim.

      Sil
  9. Dekorasyon çok güzel olmuş.Balkonunuz da harika.tam bir tefekkür ve dinenme köşesi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feyzacim gelirsen agarlamak isterim :) tesekkur ederim..

      Sil
  10. O köşede birlikte kahve ve halis bir muhabbet keyfi yapmayı nasıl isterdim canısı ♡♡♡

    YanıtlaSil
  11. Canım benim oğlunun kime çektiği belli,başında senin gibi bir anne varken oğlunda tabiki yetenekli olur,ailece on parmağınızda on marifet var,benim Ezel 3,5 yaşında ama birşeyi önce yapıp sonrada kırıp dökmede üstüne yok:(bizim aklımıza gelmeyecek herşey onun aklına zarar olarak geliyor,eee pes artık diyoruz,güya tamir ediyormuşmuş:)Ama sonra özür dileyip bir daha yapmıycam anne deyince akan sular duruyor,acaba bende böyle günleri görebilecekmiyim,imrendim hem balkonuna hem oğlunun çabasına.Evinizden huzur eksik olmasın inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatmacim..bilsen o yaramazliklar neler kazandiriyor hem oglun hem de sana..insallah ilk firsatta postunu yapmak isterim,notlarimi hazirladim :)
      Guzel sozlerin icin de tesekkur ediyoruz hem de ailece ,canim sevgilerimi gonderiyorum..
      Duana da amin demeden edemem..Allahim razi olsun.

      Sil
  12. Balkonuna bayıldım, sıcak yaz günlerinde ne güzel uyunur geceleri kimbilir orada. Oğulcuğunu severim ne yaratıcı bir çocukmuş. Öp annesi onu benim yerime.. Hayır dolu günler dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Opmem mi ablasi opmem mi! :)
      Duana amin diyorum canisi cok tesekkur ederim,buralara duserse yolun Boyan seni bekler agarlamaktan buyuk sevinc duyar bilesin emi :)
      Guzellikler senin olsun..

      Sil
  13. Yazin sana misafir gelirsem ben burada uyuycam haberin olsun simdiden :)

    YanıtlaSil
  14. Balkon süpermiş o balkona misafir olmayı çok isterdim balkon sohbetlerine bayılırımda hep geniş balkonlu evim olsun istiyorum şimdilik olmadı belki bi gün olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah olur canisi insallah olur..balkon bi baskadir ben de cok severim..her balkonu degil biraz eski biraz fazla cicekli bitkili balkonlar daha samimi gelirdi bana hep insallah senin de bir gun bundan daha guzeli olur canisi..misafirlige gelecek olursak kapim butun dostlarima aciktir.
      Sevgiler :)

      Sil
  15. Bak yine ucuz bir mutluluk bulmussun:)
    Cok begendim cok, oyle de imrendim ki...
    Buralarda artik disarisi demek gece de olsa nefes alamamak demek..
    Oyle bir balkonumuz olsa orda da kertenkelelerden oturamazdik:)
    Sukur halimize:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle cok ucuz bir mutluluk Kubracim..
      Amerika balkonlari kertenkeleli mi olur ??

      Yoksa cole yakin mi yasadigin sehir bitanem ne hikmettir bu kertenkelelerin icinizde yasiyor olmasi acaba..:)

      Sevgiler kardesim Allah razi olsun..

      Sil
  16. Çok güzel bir köşe , konserve kutuları da çok iyi fikir ve çok sıcak bir hava yaratmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen simdi bunu begendin ya bak bi baska oldu icim..asil senin olusturdugun cici koseler coook ozenilesi ve yapilasi kuzum :)

      Tesekkur ederim arkadasim,eksik olma.

      Sil
  17. ayy fikir harika ve gerçektende çok huzurlu köşeniz.
    Ellerinize sağlık tam misafir gelinmelik olmuş sıcak yaz kşeleri için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelesiiiiiiiiin gelesin! ;)

      Cok tesekkur ederim canisi,.

      Sil
  18. Balkonuna bittim bayıldım Rabbim banada nasip eder inşAllah.. Bir de aklıma takıldı sivrisineksiz yazmışsınız şaşırdım doğrusu sık sık ilaçlama mı yapılıyor o civarda yani ben fizana bile gitsem buluyor o meretler beni :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canisi burada havalar isinmaya baslayinca evet ilaclanma yapiliyor..evimizin konumu dagin eteklerinde oldugundan pek ruzgarli da olmuyor hatta mahallemizde ruzga cok nadir gorunen dogal bir olaydir bu yuzden..sineksiz sivrisineksiz de oluyor kimileri dagla ic icesiniz nasil olmaz ki diyerek dile getiriyor saskinliklarini,oysa tam aksine dagin eteklerinde oldugumuz icin her tarafin kaynamasi gerekiyordu..sanirim ilaclama yuzundendir..

      Sen dusunme bunlari ama..sen gel insallah seni burada bulmazlar kuzum :)

      Sevgiler.

      Sil
  19. bende saatlerce blogları dolaştım bahçedeki çardağımıza yapabiliceğim geri dönüşümlü dekorasyon fikirleri bulabilirim diye.az malzemeli ve çok uğraştırmayan herkesin yapabileceği bukadar güzel birşey bulamadım.çok ihtiyacım vardı böyle bir şeye çok teşekkürler paylaştığın için.Geriye konserve kutusu biriktirmek kalıyor :)) yaparsam resmini çekip paylaşırım inş.
    hayırlı geceler...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynebimmmmmmmm ne kadar uzun zaman oldu..nerdesin sen kardesim?..
      Bir kac gun evvel evin tozunu alirken gondermis oldugun kitap ayiracini gordum ''acaba neden gorunmuyor artik?'' diye sordum kendi kendime..ugramana cok sevindim canisi,hosgeldin..

      Dilerim bu kolay projeyi sen de yapar ve severek kullanirsin,resimlerini de paylasirsan dort kose olurum beeeeeen :)

      Sevgiler bitanem,tesekkurler.

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR