3 Mayıs 2013 Cuma

Bluz ve kazak bozmalari :)


Selamunaleykum hayirli sabahlar hayirli cumalar sevgili dostlarim..
Orgulerime bir son vererek bu haftasonu artik yazliklari cikarmanin vakti geldi dedim ve elin bos durmasini sevmedigim icin dolabimdaki kumaslari degerlendirmek ve mesgul olmak adina dikis dikmeye niyetlendim :)
Boylece nette bir cok siteye girdim ciktim kurt misali bakmadigim dalmadigim yer kalmamistr heralde.:)

O kadar guzel ve kolay ve pratik ve karizmatik yanisira seyler buldum ki burada paylasacaklarimla beraber insallah yapacaklarimla size de ilham vermesini umit ediyorum..

Bunlardan bir tanesi eski t-shirt ve sveterleri degerlendirme fikridir ki hem cok basit hem cok guzel bir sonuc vaad eden projeler olduklarini dusunuyorum..

Tek tek ve ayrintili olarak su sekilde:


Yukaridaki resimde gorunen tatli hirkacik svtere bozmasi bir giysidir :)
Yapimini iceren linki buradadir.
Yapilasi ve mutlaka kullanilasi bisey ozellikle serin ilkbahar aksamlari icin..
Bir tanesi bu ..



Bir diger benzer proje ise yine ayni sekilde yapilan ama daha zarif detaylari olan bir projedir ki o da suradadir..


Hirka fikrinin cok guzel olduguna inaniyorum cooook sevdim insallah esimin eski sveterlerinden en az bir tane yapmak isterim..oldukca hafif ve guzel :)
Dugmeleri de eklenince cicekle de suslenebilir veya zevke gore ayri bir hava verilebilir amma ve lakin icine de biseyler giyilmesi sart oldugu icin yine eski t-shirt'lerden veya ucuza alinmis siradan bir bluzdan yukaridaki karede gorunen firfirli veya plili adini siz koyun zarif bluz elde edilebilir..yapimi biraz zaman aliyor bu proje biraz daha cok zaman ve mekan gerektiriyor..yapimi buradadir

Degerlendirmek ve uretmek adina bismillah diyen herkese merhaba!..yapan olursa haberini vere resimlerini yollaya :))

Hayirli cumalariniz ola..

Sizi seviyor boya :) unutmayin bunu ha :)

Cok sairane mi konustum acaba ..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

12 yorum:

  1. Canımmmmmmmm,
    Hayırlı cumalar olsunnn :) Gönlün kuş gibi hafif, bedenin sağlıklı, aşkların ve meyvaların hep yanında olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kizcem benim :)
      Senin de bideneeem..hayirli cumalar,gulumse bana :)

      Sil
  2. Hayırlı cumalar sevgili boyam :))

    YanıtlaSil
  3. BENDE SENİ SEVİYORUM:)HAYIRLI CUMALAR:)HİÇ UĞRAMIYORSUN AMA:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayirli cumalar ablacim ugramaz olurmuyum yorum yapmiyorum sadece yoksa hep gelirim ziyaretine bagisla sesimi duyurarak gerceklestiririm ziyaretlerimi,sevgiler muhabbetler..tekrar hayirli cumalar.

      Sil
  4. hepsi de çok pratik.yapılabilir.paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. güzel fikirler :) Hayırlı cumalar Rahmeti bereketi bol günler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razi olsun tesekkur ederim,guzellikler sizinle olsun :)

      Sil
  6. Çok pratik hoş fikirler teşekkürler.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR