16 Mayıs 2013 Perşembe

Pembe Masallar Sablon Tasarimi


Selamunaleykum sevgili dostlarim..
Mubarek guzel bir gune acilan gozlerimize ellerimizin kalbimizinde eslik ederek Allaha yonelip tovbe etmeyi bu mubarek gecenin hurmetine affedilme ve tertemiz olup arinma sansini degerlendirmeniz dilegim ve dualarim ile butun kardeslerimin kandilini kutluyorum..

ALlahim hakkimizda hayirli olani nasip etsin insallah..

Bugun taze bitmis olan sablon cekilisimin talihlisi Pembe Masallar blogunun tasarimini paylasmak istedim..
Sevgili Burcu'nun el islerine ve tarzina yakismasini umuyorum..severek begenerek kullanmasini diliyorum..

Daha yakindan gormek icin:Pembe Masallar
Sizde tazelenmek..yenilenmek.farkliliginizi on plana cikartmak icin hayalinizdeki tasarimla kapimi tiklatabilirsiniz..
Cekinmeden endiselenmeden blogunuzu sefkatli ellerime birakabilirsiniz dostlarim :)
Dolayisiyla..
SABLON TASARIMI ICIN


Butun kardeslerime sevgilerimi gonderiyorum..

Guzel gecsin gununuz..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

7 yorum:

  1. Hoş geldin cici kadın :P
    Yunanistan uzak işte saçını başını yolmaya gelemedim :)
    Seni seviyorummmmm :)

    YanıtlaSil
  2. Yaw şu benim headera da bir el atsak ben bir şeyler yapacağım sana mail atarımmmmm :)

    YanıtlaSil
  3. kapalıydın. hoşgeldin.
    :)

    YanıtlaSil
  4. çekilişime herkesleri bekliyorum
    http://nursfashion.blogspot.com/2013/05/cekilis-varrr.html

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldin canım, iyi ki geldin.. Yeni yazılarını bekliyorum heyecanla

    YanıtlaSil
  6. size ulaşamıyorum mail attım ama

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR