6 Mayıs 2013 Pazartesi

Ciceklerim soru sordu


Selamunaleykum hayirli sabahlariniz ola sevgili dostlarim..
Gunlerce beklettigim ciceklerim solmadan yuzleri gozleri burusup kurumaya baslamadan daracik alanda yasamaya devam etmeleri zulme donusmeden bu sabah ayri bir saksiya alarak kendimi zorlaya zorlaya bahceye cikip gercekten de pek sevmedigim bir is olan ciceklerimi saksilarina alma islemiyle mesgul oldum..


Annemin hediye ettigi rengarenk saksilarima baktikca icim gidiyordu gitmesine de satin alinan ciceklerimi bunlarin icine aktarma isini erteledikce erteliyordum..
Cumartesi gunu evime tesrif eden ciceklerimi ekerek balkonumu bahcemi yikayip temizledikten sonra karsilarina gecip yudumladim kahvemi..
Menekselerimin saksilari siradan bildigimiz saksilar..bu saksilar icine almadan evvel saksilari hem gunese karsi daha dayanikli olmalari hem de daha canli bir renge sahip olmalari icin boyamadi istedim bu sabah..boyama islemi cicek ekmek isleminden nedense daha sempatik geliyor dolayisiyla kendimi bu sebeple kandirabilir ciceklerimi ekmek icin ikna edebilirim demistim ama ne ettimse nereye baktimsa tek bir boya fircasina dahi denk gelmedim!..
Nerde bu fircalar.?



Baslatilip yarim kalan bir is olmasini istemedigim icin ciceklerin yarisini ekip yarisini daha fazla bekletmemek icin tumunu saksilara diktim dogal olarak..
Ciceklerime baktikca icim aciliyor mutlu oluyorum..
Renkli saksilardaki ciceklerin isimlerini henuz bilmiyorum..saticisi dahi bilemiyordu ismini..gecen yil da ayni turden almistim..yaz boyunca acti durdu,Ekim ayinin sonuna dogru iyice kuruyarak vedalasmisti bizimle..
Hani olur da karsiniza cikarsa mutlaka almanizi tavsiye ediyorum ismi mechul bu cicekten :)

Ve bakarken ciceklerimin guzelliklerine..minicik ciceklerine bakarken oylesine..cocuklarima benzettim onlari nedense..
Ciceklerimi sevdigim icin ekerim..evimi hayatimi guzellestirdikleri icin..Ciceklerin yuzumuze gulen melekler olduguna inandigim icin diye dusunurken cocuklarima bir kez daha benzeterek kendime bir soru sordum..


Cocuklarimi neden dogurdum?..
Neden cocuk istedim..
Esimin aylar suren uzakta bir yerlerde calismasina ragmen,bir bakima onlari tek basima buyutmeme ragmen,cevremin onlara vermek istediklerimi siddetle dislamasina ragmen,ahlakli yetistirmeye calisirken ben bir televizyon bir site bir arkadas bir ortam hatta bir akrabam dahi bu calismami yerle bir edebilme riskini icinde barindiriyor olmasina ragmen..butun bu zorluklara ragmen..zamanin ve devrin cetinligine ragmen neden neden iki cocuk yetmez bir tane daha olmali diyerek cocuklarimizin sayisi 3 olmali dusuncesi kazindi icime..

Dostlarim..
Bu soruyu cevaplayamadim ben uzun sure..
Siz de bu sorunun cevabi var mi?..

Ciceklerime baktikca bu sorunun cevabini arayacagim..degerli dusuncelerinize de ciddi anlamda ihtiyacim var dostlar..



Guzel gecsin gununuz..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

10 yorum:

  1. rengarenk olmuşlar çok bakımlı görünüyorlar bence :)

    YanıtlaSil
  2. Ben çocukları çok sevdiğim için sadece o açıdan bakarak cevaplayabilirim sanırım... Ben gücümüz olsa en az dört çoçuğum olsun isterdim... Hala da isterim. Güç derken ;yaş , hepsi için aynı maddi olanaklar imkanlar, sabır ve sevgi ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korku endise riziklari degil balim,bizim rizkimizi temin eden elbet onlarinkini de temin edecektir..insallah Allah hayirlisini nasip eder hepimiz icin,sevgiler.

      Sil
  3. ALLAH YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN...BENİM TORUNUM VE TORUNLARIMDA BÜYÜYECEK.ŞARTLAR ÇOK ZORLAŞTI...GÜVENSİZLİK VAR ORTAMDA HER DAİM YANLARINDA OLMANIZ LAZIM...EVET BALKONUN GÜZELLİĞİ BAHÇENİN ZENGİNLİĞİ ÇİÇEKLER AİLENİN YUVANIN GÜLLERİ ZENGİNLİĞİ DE EVLAT SAĞLIKLA BÜYÜTÜN DÜŞÜNCENİZE RABBİM HAYIRLI YÖNDE KARAR VERDİRSİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle guvensizlik var..Allahin ipine daha cok sarilmak lazim,Allah hayirli nesil nasip etsin,sevgiler.

      Sil
  4. Dinimizi öyle güzel ve öyle doğru yorumlayıp hayatınıza aksettirmişsiniz ki bu güzel düşünceleri bencillik yapıp kendinize bırakmak istemediğiniz için çocuklarınızla paylaşmak istemiş olabileceğinizi düşündüm.Bu dinin ayrıcalıklarını ,güzelliklerini çocuklarınızda gördüğünüzü düşünüyorum nacizane düşüncelerim....Allah'ın rahmeti ve bereketi üzerinize olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paylasimlarimi ve dusuncelerimi bu sekilde degerlendirmen cidden beni cok huzurlu etti..blogumu acma,defalarca geri donup acik tutma sebebim budur arkadasim insallah daha fazlasini yansitip anlatmami nasip etsin Allah...Allah razi olsun.

      Sil
  5. saksı renklerin çok güzelmiş sevgiciğim.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR