25 Mayıs 2013 Cumartesi

Keşf-i Blog-Hayat Cemresi


Selamunaleykum hayirli sabahlar hayirli pazarlar dostlarim..
Persembe gunlerimin yayin konusu kesfettigim yeni bloglar olacakti diye dusunmustum lakin persembe gelip catti,yasandi ve gittikten sonra bu planimi hatirlamis oldum :(
Uzulerek belirtmeliyim ki ozellikle bu guzel blogu bir kac gunluk uzatma ile yayinlayip paylastigima uzuluyorum..
Gec olsun guc olmasin diyerek yine de tanitimin gunlerden pazar gunu olmasi aslinda bir bakima daha iyi oldu..

Sevgili kardesim Hayat Cemresi'in blogunda bu gun icin yapabileceginiz lezzetli mi lezzetli kolay haram gidalari gozeterek hazirlanmis tarif onerileri var cunku :)

Guzel tariflerinden bir kac gorsel eklemeden de edemiyorum bu arada..bloguna girdigim zaman sayfasini hic kapatmak istemiyorum sebebi ise her an yapilabilecek tariflerin olmasi tabii ki..








Guzel tarifleri disinda ruhumuzu ve imanimizi da guclendirecek yazilari da mevcut..
Kendi dilinden blogu ile ilgili yazdiklari ve dusunceleri kisaca soyledir:

Yemeklerim genellikle kolaydır,zorlara fazla zamanım yok.

 Sizlere en iyiyi sunabilme amacım dolayısı ile,yeni bilgi ve tecrübelerimi tariflerimde,aktardığım bilgilerde,kullanıp,gerektiğinde güncelleme hakkımı saklı tutuyorum.

 

Hayat yemek ve içmekten ibaret olmadığı için,sayfamda hayata dair her konu yer alabilir.

 

HEMEN ZIYARET ETMEK ICIN:
Hayat Cemresi

 

Sevgilerimle..

 

 

 

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

4 yorum:

  1. Esselamu aleykum,
    ben,ne diyeceğimi bilemiyorum,
    benim için çok hoş bir sürpriz oldu :)Allah razı olsun kardeşim(amin),
    kalbi sevgi ve dualarımla,O'na(c.c)emanetsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vealeykumusselam ablacim,burada olman ne guzel bloguna gunlerdir girip cikiyorum pek yorum birakmiyorum ama kesinlikle sevdigim bloglardan oldugunu soylemeliyim.

      Sil
  2. CANIM ALLAH SENDEN RAZI OLSUN
    ZİYARET ETTİM

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR