30 Eylül 2013 Pazartesi

Kış Hazırlığı-Bilinenlerden Değil Bu Ama :)



Tatlı sonbahar tekrar hoşgeldin!

Heyecanla kış mevsimini de bekliyorum ..hazırlık yapmaktayım..pirincim patatesim soğanım stoklarda..salçalar tarhanalar da öyle..bu alanda sıkıntı yok .çok soğuk yapar mı bu yıl?
Çok çok çok kar yağar mı?..yağsa akşama kadar durur mu..eskir mi..üzerine taze kar eklenir mi*..
Ömrümüz varsa..göreceğiz inşaAllah..şimdiden tahmin edebiliyorum bloglardaki kar resimlerini ve manzaralarını..kızımla kardan adama giydirilecekleri konuşmaya başladık ayrıca..iki kardan adamımız olacak bu sene kar yağarsa eğer..biri babası biri yavrusu..
Kardan adam baba olacak..anneler soğukta daha çok üşür çünkü :)


Bu aralar..

Harıl harıl olmasa da..havalar iyice soğumadan bittirmek istediğin aşağıdaki görsele benzer tarz renk ve kumaş türünde uzun kaban desen değil,manto desen değil,pardesü desen hiç değil,ferace desen alakası olmayan bir dış giysi üzerinde çalışıyorum..




Bitti bitecek ama..

Kalıp Burda dergisinden olabilir ama o kadar çok yerini ve detayını değiştirdim ki orjinal modelle hiç bir alakası yok artık..
Bitimine çok az bir süre kalmış olmasına rağmen ön tarafını istediğim gibi yapamadım..şu anda aşağı-yukarı kışlık dış örtüm yukarıdaki karedeki gibi bir vaziyette bekliyor..
İçine astar koymayı da düşünüyorum..fıstık yeşili veya tatlı mor da olabilir..kareli :)

Dikiş mankenim olsa derken..

Biliyorum ki evimde dikiş mankeni olsaydı çoktan bittirecek sizinle paylaşacaktım ama ne yazık ki yok..
Az üzüldüm olmayışına..
Annem ile sohbet ederken dikiş mankeni nereden nasıl bulunur diye sorduğumda..
Dert ettiğin şeye bak,pazardaki mankenlerden birini kullanabilirsin bu iş için demez mi :)
Evet ya!
Ben bunu nasıl düşünemedim..
Pazarlarda vitrinlerde kullanılan bebekler dikiş mankeni için o kadar ideal ki!..
Böyle bir şey temin etmek boşalan veya kapanan bir mağazadan veya neden olmasın tanıdığınız bir pazar esnafından dahi rica edilerek sahip olunabilir..

Çok heyecan yaptım..
Cumartesiyi (pazarın kurulduğu gün)beklemeliyim..



Header etkinliğimden meydana çıkan header tasarımlarım alıcılarına ulaşmaya başladılar..
İnşaAllah tümü bitince ayrı bir post olarak sizinle de paylaşmak isterim..

Kış hazırlığım budur dostlar..giymek için de heyecanlanıyorum,siz hazırlıklı mısınız..montunuz botunuz falan :)

Güzel geçsin gününüz..

Selamünaleyküm..




Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

28 yorum:

  1. Model harika ama önü öyle açık mı durcak yoksa siyah parçada modele dahil mi?
    Ben de çocuklarım da hazır değil malesef.
    Kış alışverişi başlasın.
    Dikiş Makinam niye bozuk ki. :-[

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sşyah parça astarı oluyor canısı..bendekini bu şekilde açık bırakmak istemediğim için bir şeyler düşünmem gerekecek bakalım :)
      Sevgiler..

      Sil
    2. Çok gûzel güle güle kullanın.

      Sil
  2. Abla mankenini kendin bile yapabilirsin :) Bence bir araştır .. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kaç yerde evde yapılmışını gördüm çok yağışkan bir iş o ya :)
      Sevgiler canım.

      Sil
  3. Modeline bayıldım çok emek isteyen bir model bitmiştin sabırsızlıkla bekliyeceğim .sana kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalıbı yok aslında elimde baka baka nasıl bir şey olacak göreceğiz birlikte :) sevgiler teşekkürler.

      Sil
  4. Değişik ve şık bir dış kıyafeti olacak eminim. Manken konusu da cidden güzel. Yeni mankeninle yeni kıyafeti bekliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Çok hoş birşey olacağa benziyor...
    Benim de acayip ihtiyacım var yeni bir dış giysiye.. Keşke dikmek elimden gelse çünkü hiçbir yerde bulamıyorum:(
    Keşke buralara da kış gelse, sonbahar gelse....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizde mevsim hala yaz değil mi?..
      Yakınlara gel arkadaşım,yakınlara :)

      Sil
  6. Bu arada , bir ara ferace arıyordun ya bulabildin mi? Amerikaya göndereren bir site var mı bildiğin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canısı modanisa.com'a bi göz at onlar her yere gönderiyorlar modelleri de fena sayılmaz.

      Sil
  7. model harika.. çok merak ettim ortaya nasıl bir şey çıkıcak...
    tabii mankeni de :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Headerımı aldım bloguma uyguladım çok teşekkürlerr:)

    YanıtlaSil
  9. Sevgi'm merakla bekliyorum adı konulamayan dış giysini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende Baharım inşaAllahbakalım ne çıkacak ortaya :)
      Sevgiler benden de canım.

      Sil
  10. Çok güzel görünüyor, astarda zıt renk kullanımı çok iyi fikir..Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. Sevgicim bu nasıl şık bir pardsü,eminim senin üzerinde dahada şık görünecek..şimdiden güle güle giymek nasip olsun,canım..emeğine sağlık.sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhteşem görünüyor da bunun kalıbını bulmak imkansız tasarım modeli olduğu için vermezler ki zaten bende elimdeki bir modeli buna benzetmeye çalıştım bakalım artık :)
      Sevgilercanım.

      Sil
  12. Güzel bir pardesü, değişikliklerle birlikte nasıl birşey ortaya çıkacak çok merak ediyorum.
    Ben de yazın başından beri anneme dil döktüm o kadar pardesü diksin diye ama nafile. Bir gün ben de dikerim inşaallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki yapar canım söylemeye devam et :)
      Anneye saygılar sana da bolca sevgiler gönderiyorum Allaha emanet ol.

      Sil
  13. canım,model çok hoş,eminim sonuç dahada güzel olacak,hayranım sana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can fatmam inşaAllah güzel bir şey çıkar yoksa çok mahcup olurum :(
      Sevgiler kardeşim.

      Sil
  14. Çoooook güzel görünüyor, orijinal, farklı.. Çok zevklisiniz.. Selam ve dua ile..

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR