4 Eylül 2013 Çarşamba

Bloguna En Çok Yorumlananlar Eklentisini Ekle



Selamünaleyküm sevgili dostlar hayırlı sabahlar :)
Uzuuuun zaman oldu blog tasarım hakkında bilgi ve cicler paylaşmayalı farkındayım şimdi bu boşluğu telafi etmek bir dünya ciciler eklentiler ve farklılıklar paylaşmanın zamanı geldi diye düşünüyorum..

Yaz bitti sayılır havalar bir çok yerde sıcak olmalarına rağmen bir çok yerde de Eylül ve sonbahar kendini hissettirmeye başladı..
Okullar da dolunca anneler nineler biraz nefeslenecektir dilerim:)

Bu gün bloglarımıza en çok yorum alan başka bir tabire göre de en popüler (tüm zamanların) konularını blogumuzun sağ veya sol tarafında sergileme ve listelemeyi göstermek istiyorum..

Kolayca yapılabilen kod bilgisi gerektrmeyen güzel bir eklenti olduğunu düşünüyorum özellikle de bloglarına bu tür eklentileri seven ancak hareketli resimli kısaca göz yorsun istemeyen ama olmasını arzulayanlar için ideal bir eklenti..

Daha evvel paylaştığım Gadget/Eklenti Nasil Eklenir bölümünden bu tür eklentilerin nasıl eklendiğini resimli olarak izah etmiştim buraya sözlü olarak nasıl eklendiğini ve kodu paylaşacağım görsel olarak yapmak isteyenler veya ilk kez yapacak olanlar Gadget/Eklenti Nasil Eklenir konuya giderek adım adım yapılışını görebilirler dostlar..




Bismillah..

KUMANDA PANELİ'nden YERLEŞİM diyoruz.
Karşımıza çıkacak olan seçeneklerden GADGET EKLE'ye tıklayarak beliren listeden HTML/Javascript diyelim..

Boş alana aşağıdaki kodu ekleyelim..



<!-- Popular posts with comment count Start -->
<script type="text/javascript">
function getYpipePP(feed) {
document.write('<ol style="">');
var i;
for (i = 0; i < feed.count ; i++)
{
var href = "'" + feed.value.items[i].link + "'";
var pTitle = feed.value.items[i].title;
var pComment = " \(" + feed.value.items[i].commentcount + "\)";
var pList = "<li>" + "<a href="+ href + '" target="_blank">' + pTitle;
document.write(pList);
document.write(pComment); //to remove comment count delete this line
document.write('</a></li>');
}
document.write('</ol>');
}
</script>
<script src="http://pipes.yahoo.com/pipes/pipe.run?
YourBlogUrl=http://www.degmesinyagliboya.blogspot.com
&ShowHowMany=10
&_id=390e906036f48772b2ed4b5d837af4cd
&_callback=getYpipePP
&_render=json"
type="text/javascript"></script>
<span style="font-size: 80%; float:right;"></span>
<!-- Popular posts with comment count End -->


Kodu yerleştirdikten sonra..


Resimde daire içine aldığım yere kendi blog adresinizi girerek KAYDET diyelim..

YERLEŞİM'de arzuladığımız yere eklentimizi sürükleyerek bırakalım..

Önizlemeye de gerek kalmaz o kadar kolay bir eklenti.
Dilerim seversiniz severek kullanırsınız..bu eklentinin işlevi ve kullanışı bu gün blogumda mevcutttur canlarım..

Konuyla alakalı yorumlarınızı yorum kutusuna konuyla alakalı olmayan benzer sorularınız içinse SORU SOR bölümünü kullanabilir sorularınızı veya sorunlarınızı iletebilirsiniz..

Hepsi bu :)

Kolaylıklar dilerim..

Sevgilerimle...



Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

8 yorum:

  1. Hemencecik yapıverdim ♥
    Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim, bu konularda acemi olmama rağmen denedim oldu.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. CANIM ÖZLEMİŞİZ SENİN BU YAYINLARINI
    HEMEN DENEDİM VE UYGULADIM
    BEN YAPABİLSEYDİM HER KEZ YAPAR
    ÇOK TEŞEKKÜRLER
    ALLAHA EMANET OL Bİ TANEM

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler hemen deniyorum umarım olur bu tarz konulara elim hiç yatkın değil :(

    Dua ile....

    YanıtlaSil
  5. Evet oldu :)) çok mutlu oldum teşekkürler.. Şimdi gidip soru sor bölümüne giriyorum izninizle...

    YanıtlaSil
  6. Allah razı olsun, çok faydalı oldu benim için :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR