16 Eylül 2013 Pazartesi

Evin boyası bitince..


Selamünaleyküm sevgili canlar..
20günlük büyük derin bitmek bilmez ama sonunda biten boyama işlerimi nihayete ermiş bulunuyorum..
Aferin bana :)
Daha evvel yaptıklarımı paylaşacağıma dair söz vermiştim takip edenler bilir..
Herşeyden evvel şunu söylemeliyim ki sakın bunu evde ve tek başınıza denemeyin :)
ne güç kalır ne hal..benden söylemesi..ama illa boyayacaksanız önceden boya ile ilgili püf noktalarınızı boyalarınızın kodlarını her boy fırçanızı ve tabii ki kolayca yaılabilecek yemekler için malzemelerinizi temin edin :)
Evimin genel görünümü(dış)tamamen değişmesi değildi amacım amacım yan komşuma giren hırsızın ardından korkumu yatıştırmak ve ailemi daha güvenli bir ortama almaktı..
Herşeyden evvel pencerelerimize korkuluklar koydurmayı düşündük..onlar gelinceye kadar da küçük kızımın her yere resimlerini çizdiği duvarları güzelce temizlemek boyamak gerekiyordu..böyle başladı herşey..




Pencerelerin kenarlarına ada mavisi 7 cm genişliğinde kağıt bant ile çerçeve yaptım..demirleri de hazır olunca monte edildiler..





Boyanmayan tek yer gökyüzüydü evimde :)
Yerler duvarlar saksılar korkuluklar kısaca herşey herşey boyandı..
 

Sanıyorum ki bunca zahmete degdi de..


Değişimler ve değişiklikler her zaman güzeldir..tabii olumlu yönde olanlardan bahsediyorum..





Evi tek başıma boyadım dediğime bakmayın herkes gücü ve yaşına göre yardımlarda bulundu..bazıları boyayarak bazıları ise benimle beraber özgün çalışmalarıyla meşgul olarak..:)




Allaha hamd olsun ki günlerce bir damla yağmur yağmadı..en büyük korkumdu yağmurun yağması çok şükür ki olmadı öyle bişey..ancaaaak tüm işler bittikten hemen o gün ikindi vakti müthiş bir yağmur yağarak yağmurun ardından beliren gökkuşağı en güzel ödül ve güzelliklerden biri oldu :)


Tabii bir de önce/sonra resmi eklememe olmazdı..o kadar zahmet çekmişim baktıkça seviniyorum..
Üretmek ve çalışmak eskiyi yenilemek yıprananı bozulanı onarmak veya tamir etmek insana inanılmaz bir haz veriyor..
Mutsuzluk her zaman insani ilişkilerimizden veya yalnızlıktan kaynaklanmıyor mutsuzluk ve huzursuzluk bazen üretememekten kaynaklanabiliyor..
Pişireceğimiz bir yemek,gülümseteceğimiz bir dost veya tamir edeceğimiz bir eşyaya bakmak insanı mutlu etmeye çoğu zaman yeterlidir kardeşlerim..

Evim temiz ve hazır..moralim keyfim yerinde..
Çaya kahveye beklerim :)
Çaylar poğaçalar sizden ama olmaz mı :)

Hepinize sevgiler gönderiyorum..

Güzel geçsin gününüz..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

32 yorum:

  1. bayıldım yeni haline evin, ne kadar samimi olmuş ♥ elleriniz dert görmesin :)

    YanıtlaSil
  2. işte can alıcı cümle, çaya kahveye beklerim!

    çantamı alıp bi otobüse atlayasım geldi..

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı uğurlu olsun çok beğendim, ellerinize sağlık, görüntü tamamen değişmiş.

    YanıtlaSil
  4. Ohh miss:)Nasıl da güzel olmuş.Güzel günlerde kullanın Sevgi abla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yordu balım ama güzel olduğuna inanıyorum bende.
      Sevgiler.

      Sil
  5. Çok güzel olmuş. Rabbim huzurla, sağlıkla oturmayı nasib etsin.

    YanıtlaSil
  6. Ben adresi alayım :)
    Poğaçalar pişer pişmez yola revan olayım inşAllah..
    Rabbim ağız tadıyla kullanmayı nasip etsin
    Ooooh mis gibi

    YanıtlaSil
  7. CANIM ALLAH AĞIZ TADI İLE OTURMAYI NASİP ETSİN
    İNŞALLAH ÇOK GÜZEL OLMUŞ
    EMEĞİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  8. Canımsın,evinde gönül rahatlığıyla oturup içine sine sine kahveni yudumlarsın artık,ama eminim çok yorulmuşsunuzdur,ayrıca çok ferah ve otantik bir görüntü olmuş,maviyede bayılırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün kahvelerimi senin cezvelerinle pişiriyorum Burcumun hediyesi fincanlarına ise döküp özel an diyerek sizi anarak içiyorum :)
      Allah sizden razı olsun teşekkür ediyorum kardeşim.

      Sil
  9. Sevgicim şimdi anladım niye ortalarda yoksun..Muhteşem olmuş,sıcacık..ellerin dert görmesin.İyi günlerde oturun..Maviş mavişş.kocaman öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyarete misafirliğe beklerim :)
      Evet bayazamanımı aldı Nursen hanımcım :)
      Sevgiler benden de.

      Sil
  10. böyle güzel bir eve gelmeyi çok isterdim ..poğaça, kek, börek çörek... ne istersen yaparım:)) harika olmuş Maşallah sana canım, güle güle otur, Allah içine sindirsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynur ablam ne zaman ne zaman istersen kapım kalbim açıktır :)
      Allah razı olsun sen gel poğaçaları birlikte yaparız :)

      Sil
  11. demirler cok yakismis mavi ile .
    darisi basima mis gibi badanaaaa
    saglikla huzurla ablam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun ablam sana da kolaylıklar dilerim yardıma gelebilirim :)

      Sil
  12. Çok güzel olmuş renkler Allahım huzur içinde oturmak nasip eder insallah....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Allah razı olsun oğlumun isteğiydi bu mavi biraz tereddür ettim ama sonuç oldukça güzel oldu sanırım.
      Sevgiler :)

      Sil
  13. Coook güzel olmus emeklerinize degmis,güle güle kullanin yeni haliyle,sevgiler size...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun teşekkür ederim çaya kahveye beklerim :)
      Sevgiler.

      Sil
  14. huzur ve mutluluk hep sizinle olsun..harika görünüyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rahman razı olsun teşekkür ederim duanıza kalben amin.
      Sevgiler.

      Sil
  15. çok güzel mavi beyaz bayıldım :)

    YanıtlaSil
  16. Ellerinize saglik,harika olmus..Asil gercegi oncesi sonrasi fotograflari anlatiyor..Emeginize degmis..
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  17. bayıldım bayıldım evine rengine hep hayalimde olan bir ev

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR