22 Eylül 2013 Pazar

Körili Kabak Çorbası



Selamünaleyküm hayırlı bir haftadiliyorum herkese.

Çorbasever olup da tüm çorbaları içemeyen bir ailenin annesi olmanın zorlukları vardır.
örneğin senin beğendiğin çorbayı aileden biri sevemeyebilir veya aileden biri sevdiği çorbayı yapmanı istediğin zaman sen sevmediğin için yaparken burun kıvırıyor olabilirsin haliyle tüm ailenin sevebileceği tariflerin olması şart.



Sizinle tüm ailenin severek tükettiği bir çorba tarifi paylaşmak istiyorum.
Ergenlik döneminin kötü bir yanı olarak oğlumda beliren her şeyde bir pürüz ve kusur arama eylemlerini sıfırlayan bir tariftir ayrıca.

Anne bu yeşil nedir anne bu parçacıkalr nedir dememesi için çorbayı blenderdan geçirmek zorunda kaldım öyle servis ettim.
Bal gibi afiyet yendi..içinde kabak olduğu söylenmedi..
Tahminler çoktu ama hiç biri tutmadı..

Annenin fendi ergenlik tersliklerini yendi :)

Tarifi Oktay Usta'dan almıştım..
Paylaşım veya başka yerde yayınlanması yasak olduğu için sizlere ilgili siteye yöneltecek linki veriyorum..

Mutlaka denemelisiniz eminim seveceksiniz :)


Buyrun..KÖRİLİ KABAK ÇORBASI


 


Mutfak ve çorbadan söz açılmışken sanırım hayalimdeki mutfak düzenini bulmuş oldum :)


Tam benlik bi fikir!
Güzel geçsin gününüz..

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

9 yorum:

  1. ellerinize sağlık..
    çocukların bir de ergenlikleri vardı değil mi ?
    Unutmuşum.
    Desenize benim halim fena...:)
    iyi günler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutma can unutma..hatta güç sabır depola bak bu çorbanın faydası olabilir mesela :)
      Allah razı olsun güzel günler dilerim.

      Sil
  2. Sevgicim sabah sabah bu ne güzellik,ellerine sağlık..Sunuma bayıldım..mutlu haftalar..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nursen hanımcım elinize su dökemem ben Allah razı olsun beğenmene sevindim.
      Sevgiler benden.

      Sil
  3. bende çok severim çorbayı.
    bu tarifte hoşuma gitti, deneyeceğim inşaALLAH..

    YanıtlaSil
  4. Mytfak süpermiş gerçekten.Sevgi abla bu çorba enfe görünüyor.Hele şu soğuk havalarda nasıl da güzel gider.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. sütlü kabak çorbasını yeni yapmıştım
    körilisini de deneyeceğim özellikle de senin oğlun ve yorumları için söylediklerinden sonra
    benimkilerde çok yemek seçiyorlar
    afiyet şifa olsun onlara
    Kal sağlıcakla...

    YanıtlaSil
  6. Bu hanım bu kadar marifetinin arasında bir de çorba mı yayınlarmış :)maşeAllah,
    tarifi yazmanın ne mahsuru olacak?yine linkini verirsin,nihayetinde denemişsin,senin anlatımınla okumak isterdim :(ellerin dert görmesin,sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. canımsın,ellerine sağlık,ahhh keşke yemek seçmeselerde,yaptığımız yemeklerde aynen senin dediğin gibi bu mu var o mu var demeden yeseler bizi üzmeden...

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR